bram en thijs schreef:Gewoon leeftijd Jacks en wij mensen hebben er ook last van. Althans ik wel, rechterknie niet zo fijn meer en een houterig ruggetje na 18 holes.
Maar het gaat zo snel bij ze, als pup is het rustig aan doen, dan heb je een groot aantal jaren dat je flink met ze uit de voeten kunt en dat is dan bijna van de ene op de andere dag voorbij en loop je wat rond te sloffen. En dat duurt dan weer even lang als vroeger een hele ronde bos want de krant moet wel van voor naar achter gelezen worden en daar laten we ons niet bij haasten.
Ik kan ondertussen bijna een trui punnikken.
Haha, erg he? Engelengeduld moet een mens hebben
Kaya heeft dus ook flinke artrose + hd en krijgt dagelijks pijnstilling. Na een lelijke ontsteking enkele maanden geleden, kan zij ook geen uur meer flink tempo lopen en hebben we besloten dat ze met 'pensioen' is gegaan... dus dat betekent haar tempo aanhouden.
Nou ja, niet helemaal hoor, want ze snuffelt rustig ergens 15 minuten om vervolgens letterlijk één stap te doen en daar weer 15 minuten te gaan snuffelen

Die 15 minuten korten we natuurlijk wel in naar een paar minuten, maar tjongejonge... ik tel regelmatig even tot 100 om haar nog niet aan te sporen toch even een paar meter achter elkaar te laten lopen.