Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat een dag....(UPDATE: EIGENAAR HONDEN MELDT ZICH)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

doggyfun
Erelid
Mijn ras(sen): border collies, whippet, middenslag kees, chihuahua langhaar

Wat een dag....(UPDATE: EIGENAAR HONDEN MELDT ZICH)

Ongelezen bericht door doggyfun »

Hoi,

Vandaag was me weer een dagje wel.
Ik liep met mijn 4 uitlaathonden (ben pas gestart met een kleinschalige uitlaatservice met max. 6 honden) lekker te genieten in het bos (losloopgebied overigens) toen ik in de verte een andere uitlaatservice zag naderen met 10-12 honden.
Prima, niks aan de hand, maar toen kwam het.....wat ik vroeger ook altijd deed met mijn uitlaathonden (had toen ook een grotere uitlaatservice), ik lijnde ze altijd aan als er mensen, andere honden, ruiters joggers noem maar op aankwamen.

Deed ik dus nu ook, die muts ziet dat ook maar vertikt om de honden aan te lijnen of ook maar bij zich te roepen.
Ik zie inmiddels de bui al hangen en vraag vriendelijk of ze aub de honden terug wil roepen, omdat ik de mijne inmiddels al lang aan had gelijnd en ik geen zin had in een vechtpartij.
Het antwoord was heel duidelijk: "nee hoor, want ze zijn allemaal sociaal" :tong:
Inwendig kokend van nijd, krijg ik er nog net netjes uit: "maar ik vind dat niet prettig, wil je ze aub terugroepen want dit zijn niet mijn eigen honden, en ik lijn ze niet voor niks aan en ga al aan de zijkant van het bospad staan"

Die boerentrien werd toen ook nog pissed op mij: "ja wat denk je nou, dat ik met 10 riemen ga lopen, mooi niet, die onzin doe ik niet aan. :zweep: :mep: :mep:
Inmiddels minder aardig merkte ik op of ze ooit van roedelgedrag etc,. had gehoord.

Nou meid stel je maar niet zo aan, mensen zoals jij die de honden aanlijnen veroorzaken de problemen :Q:

Ik heb voor de rest maar niks meer gezegd en een snoeiharde brul gegeven naar een wel erg overheersende reu, en ben toen doorgelopen, verongelijkt nagekeken door de uitlaatmiep.

Ben ik nou zo'n domme trut dat ik elke keer de honden aanlijn of wat is dat toch?
Ik ergerde me in elk geval groen en geel en weet welke uitlaatservice dat het was...
Twee van hun honden zijn nog zeker een 150 meter met mij meegelopen voordat ze uiteindelijk omdraaiden.

Enfin weer verder gewandeld lekker genoten, kom ik bij de parkeerplaats waar mijn caddy staat een man tegen met in zijn kielzog een luiskeels blaffende mechelaar teef en een pup van ik denk 12 weken, ook een mechelaar, overduidelijk moeder en zoon.

Man keek een beetje benauwd, dus ik groet die goeie man, waarop hij zegt: weet jij van wie die honden zijn :idea: :19:
Nee dus, geen idee.
Nou kijk maar uit, die grote is vals :LOL:
Nou viel reuze mee, niks vals alleen onzekerheid.
Maar goed wat nu, ik kijken of ik de pup aan kon lijnen, maar moeders was erg beschermend.
Uiteindelijk een hele tijd later had ik het pupsel aan de riem.
Ondertussen heeft de andere man de dierenambulance gebeld, die zouden er aankomen.
Die hadden het erg druk dus dat duurde even, maar geeft niet, ondertussen bleef het teefje mooi bij ons, maar we kregen haar niet aangelijnd.

Dierenambulance komt en na veel moeite lukte het me ook om de teef in de ambulance te krijgen.
Moest er ook nog politie bij komen waarom weet ik niet, dus konden we daar weer op wachten.
Uiteindelijk zijn onze gegevens opgeschreven, we werden netjes bedankt voor de moeite, en de honden zijn meegenomen naar het asiel in doetinchem.
In al die tijd was er bij politie nog geen melding gemaakt van een vermissing van teef en pup :jank:
Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.....hoop dat ze bij de baasjes terugkomen.

En uiteindelijk was ik twee uur later dan gepland thuis, maar gelukkig weer een goede daad verricht.

Alleen jammer van een moeizaam begin van de wandeling :S:

Pff heel verhaal maar moest het even kwijt

groetjes
corina
Laatst gewijzigd door doggyfun op 26 mei 2011 13:28, 3 keer totaal gewijzigd.
http://www.treibball.nl,http://www.kvv-zevenaar.nl: ruim assortiment kvv, barfprodukten, snacks
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Wat een dag....

Ongelezen bericht door sbientje »

ach je hebt er een stel horken bij hoor, bij de uitlaatservices. er zijn er zeker ook die het prima aanpakken, maar ik loop voor de zekerheid meestal maar een eindje om. Helemaal geen zin in gezeik. En idd, vaak krijg je nog een grote smoel als je normaal wat vraagt. Dan niet..

Wat raar trouwens, moeder en pup.. Gek dat niemand die mist :(
krullie
Zeer actief

Ongelezen bericht door krullie »

nou zeg, daar zakt je broek toch van af? :eek:
gelukkig ging het allemaal goed.
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

Nou dat was een enervarende ronde dus :P

Tja ik heb geen ervaring met uitlaatservices, en die van mij lijn ik eigenlijk zelden aan als ik andere honden tegenkom, maar heb ik bv z'n zusje ook bij me (dat komt nog wel eens voor) doe ik dat dus wél. Omdat Tink nou eenmaal niet van mij is, en ik gewoon geen risico wil nemen, en Ollie en Tink samen nog wel eens de benen willen nemen :P Ik zou het dan ook prettig vinden als de tegemoetkomende partij óók aanlijnt, en wat dat aangaat geef ik jou dus helemaal gelijk :)

raar trouwens, hoe kun je nou een mams+pup níet missen :=
*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Charlotte »

Ik persoonlijk vind dat heel prettig dat je ze even aanlijnt of bij je houdt :ok: Ik kom hier regelmatig een uitlaatservice tegen, als die op hetzelfde pad lopen als ik, draai ik om. Dat vinden de mensen ook maar heel raar :19: Ik heb nu eenmaal geen zin in zo'n grote groep om James heen met maar 1 persoon erbij... Ik heb het idee dat de meeste hondenuitlaatservices totaal niet op de honden letten en ze overal maar op af laten denderen. Of ze zijn ik weet niet hoe ver weg van de mensen of ze blijven je achtervolgen...

Wat raar van die hond en pup. Ik kwam hier gisteren in het bos ook twee honden tegen waar schijnbaar niemand bij liep :19: Ik dacht dat de baasjes er nog wel achteraan zouden komen, maar ik heb niemand gezien. Daarna waren de honden al weg en heb ik ze ook niet meer gezien.
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Als ik aanlijn zou ik het graag van de tegen partij ook willen zien, helaas bestaat de wereld uit horken dus...
Loop ik om of vandaag gooide ik Lil juist los, ze is aan de lijn te verdedigend met pup en al en het was een groepje jachthonden die gaan vaak drijven. Het ging met wat stijve poten net goed. De baasjes staken geen pootje uit :(:

Maar die Mechelse herder met pup, hoe kan het :O:
wenmart20
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wenmart20 »

ik vind het erg netjes dat je de honden aan heb gelijnd.
het zijn toch andermans honden en je bent er toch verantwoordelijk voor.
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Waar was dit?
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
doggyfun
Erelid

wenmart20 schreef:ik vind het erg netjes dat je de honden aan heb gelijnd.
het zijn toch andermans honden en je bent er toch verantwoordelijk voor.
Precies wat je zegt, het zijn verdorie andermans honden, daar ga ik geen enkel risico mee lopen.
Ik ben inderdaad verantwoordelijk voor die honden, en dan wil ik dat gedoe niet.
En niet aanlijnen, nou ja als de honden bij haar waren gebleven was het mij ook goed geweest, maar ze kwamen een redelijk aantal, schat een stuk of 7 aan mijn honden snuffelen en brommen,
Sorry dat mot ik niet :pffff:
marian* schreef:Waar was dit?
In Zeddam in het Montferlandse bos, het is wel een uitlaatservice die ook in Arnhem wandelt begreep ik van hun site.

Baal als een stekker ervan, vooral de reactie van dat $$%^% :S: :piew: ^
Volgens mij snapte ze werkelijk niet waar ik me druk over maakte.

groetjes,
corina
http://www.treibball.nl,http://www.kvv-zevenaar.nl: ruim assortiment kvv, barfprodukten, snacks
HaddockandFriends
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
Contacteer:

Ongelezen bericht door HaddockandFriends »

Herkenbaar! alleen dat niet met uitlaatservice. Ik had vandaag weer oppas whippets. Kei lieve honden maar naar vreemde honden kunnen ze uitvallen. Ze lopen aan de lijn en als ik honden zie aankomen houd ik ze kort en ga in de bosrand staan. Geen probleem zou je zeggen, tot een dalmatier (volgensmij schrijf ik het verkeerd) vol enthousiaste op ons af kwam, ook gevraag om bij zich te roepen maar werd straal negeert, en toen was het raak. Na een flinke brul van mij was het ook klaar, maar ik vond dit echt niet cool!!
Verderop weer iemand met 6 honden, ik houdt ze kort, en mijn honden aangelijnd en nog los laten he, gelukkig ging dit goed maar een beetje respect voor elkaar. Ik lijn mijn honden altijd aan als ik naderende honden zie die aangelijnd zijn.

Vind je reactie erg goed hoor!! Maar jammer van die andere uitlaatservice!!!
doggyfun
Erelid

hoi,

Van de Mechelaars is zelfs een krantenartikeltje geplaatst..... :O: ze zeiden wel zoiets, maar wist niet dat het ook echt gedaan werd.

Zie hier de stumperds die ik gisteren gevonden heb:
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... Slide=null

Mijn maag draait er gewoon van om als die beestjes echt gedumpt blijken te zijn, heb nog steeds de hoop dat er een baas is die ze gaat halen.

groetjes,
corina
iones
Zeer actief

Re: Wat een dag....(UPDATE: KRANTENARTIKEL)

Ongelezen bericht door iones »

Ik denk dat als je inderdaad 10 honden bij je hebt, dat het lastig is om ze 'efkes" aan de riem te doen, want dat doe je niet "efkes". En stel je voor dat je dit om de haverklap moet doen, dan weer hier om , dan weer daarom, dan kom je aan wandelen bijna niet toe.

Om je aan de regels te houden, ga je dan ergens lopen waar honden dus los mogen lopen, zodat je dit probleem uit de weg kunt gaan. En dan kom je daar vervolgens OOK weer mensen tegen die vinden dat je je honden aan de riem moet doen....

Ik vind wel dat je je honden terug moet kunnen roepen maar bij honden die niet van jezelf zijn is dat niet altijd even eenvoudig en dat heb je ook niet ineens voor elkaar. Daar gaat tijd overheen.

Ik loop ook vaak met meerdere honden, met drie van mij en dan nog vaak met 2 of 3 van andere mensen, en zelfs een keer met vijf honden erbij van andere mensen. Ik ben met de auto naar de zandweg gegaan want allemaal aan de lijn ging dus niet. Als we dan een andere hond tegen komen, kan ik die drie van mij bij me houden en ik heb ze redelijk onder commando. Toch zou ik niet altijd kunnen voorkomen dat ze de andere hond benaderen, al zou ik daar wel mijn best voor doen.

Zie ik van die andere hond, angst, onzekerheid en agressie, dan lijn ik de ongehoorzame honden aan. Ik wil ook niet dat ze met meerdere honden tegelijk op een andere hond afstuiven, want moet je voorstellen hoe dat moet zijn voor die andere hond.

Ik kan beide kanten dus wel inkomen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
doggyfun
Erelid

iones schreef:Ik denk dat als je inderdaad 10 honden bij je hebt, dat het lastig is om ze 'efkes" aan de riem te doen, want dat doe je niet "efkes". En stel je voor dat je dit om de haverklap moet doen, dan weer hier om , dan weer daarom, dan kom je aan wandelen bijna niet toe.

Om je aan de regels te houden, ga je dan ergens lopen waar honden dus los mogen lopen, zodat je dit probleem uit de weg kunt gaan. En dan kom je daar vervolgens OOK weer mensen tegen die vinden dat je je honden aan de riem moet doen....

Ik vind wel dat je je honden terug moet kunnen roepen maar bij honden die niet van jezelf zijn is dat niet altijd even eenvoudig en dat heb je ook niet ineens voor elkaar. Daar gaat tijd overheen.

Ik loop ook vaak met meerdere honden, met drie van mij en dan nog vaak met 2 of 3 van andere mensen, en zelfs een keer met vijf honden erbij van andere mensen. Ik ben met de auto naar de zandweg gegaan want allemaal aan de lijn ging dus niet. Als we dan een andere hond tegen komen, kan ik die drie van mij bij me houden en ik heb ze redelijk onder commando. Toch zou ik niet altijd kunnen voorkomen dat ze de andere hond benaderen, al zou ik daar wel mijn best voor doen.

Zie ik van die andere hond, angst, onzekerheid en agressie, dan lijn ik de ongehoorzame honden aan. Ik wil ook niet dat ze met meerdere honden tegelijk op een andere hond afstuiven, want moet je voorstellen hoe dat moet zijn voor die andere hond.

Ik kan beide kanten dus wel inkomen.
Eerder liep ik ook met ca 10 honden, en geloof me je krijgt handigheid in het aanlijnen.
Daarbij wat ik al zei als ze ze bij zich had geroepen was het mij best geweest, maar ook dat deed ze niet, en er kwamen ca. 6-7 honden op die van mij af en ze liet het gewoon gaan, omdat ZIJ het niet nodig vond, ik vraag het niet voor niks.
Die beesten dwarrelden door het hele bos heen, wat als er reeën zitten (en die zitten daar) als ze geen lijnen bij zich heeft.
Ik vond het echt belachelijk dat ze zo met andermans honden omgaat, wat als er van mijn honden een uitgevallen was en had gegrepen? was het leed niet te overzien geweest, want al zijn ze sociaal het is en blijft een roedel, en het bos is niet van de uitlaatservice, joggers, fietsers weet ik veel wie alleen,. Als iedereen een beetje rekening houdt met elkaar zou er niet zoveel ergernis zijn.
Daarbij vind ik eerlijk gezegd niet dat een losloopzone inhoudt dat alle honden zo maar klakkeloos op elkaar af moeten kunnen vliegen, dat stuk waar het over gaat is ook ruiterpad en mountainbikeroute, leuk voor de ruiters en mountainbikers in dat gebied (die overigens altijd netjes vaart minderen als ze passeren, gebeurt ook niet altijd als ik soms hier het forum lees), dus vandaar dat ik zeg: rekening houden met elkaar, want door veel van die voorvallen van zo'n trien, zijn er dadelijk weer minder losloopgebieden.

Groetjes,
corina
Strega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Strega »

Euh... beetje raar dat ze zo'n krantenartikeltje plaatsen voor bekend is of die honden inderdaad gedumpt zijn. Voor hetzelfde geld hebben ze gewoon een baasje dat ze zoekt en waren ze pas net weg :scratch: . Ik zou het dan niet zo leuk vinden om met een foto erbij in de krant te zien staan dat ik mijn honden gedumpt zou hebben :80: .

En wel een beetje jammer dat een journalist 'die pup' schrijft... :schrik:
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
Omega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toller

Ongelezen bericht door Omega »

Je maakt nog eens wat mee daar in het bos...
Ik ken een hondje wat het maar onzin vondt dat steeds aanlijnen.. Je hebt wel eens verteld dat hij netjes langs het pad ging zitten wachten tot de andere mensen/honden voorbij waren.. :wink: :cry:

De keren dat ik met je meegewandeld ben ging het inderdaad aardig vlot dat aanlijnen en je had de honden ook goed onder appel. Wat ook nodig is in zo'n druk bos.

Ik hoop echt dat de baasjes van de herder en pup zich melden. Honden dumpen in het bos doe je toch niet, ik kan me er echt niks bij voorstellen.
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
djee01
Zeer actief
Mijn ras(sen): australian shepherd

Ongelezen bericht door djee01 »

vind dat je volkomen gelijk hebt gehad en zou ik een uitlaatservice nodig hebben zou ik mijn hondje liever aan jou toevertrouwen dan aan de ander waar je het verhaal over schrijft
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Stond nog niet in de Gelderlander vanochtend, maar morgen misschien. Goede actie van je. Ik ben me suf aan het denken, maar ik ken niemand met een Mechelaar met pup.
doggyfun
Erelid

Re: Wat een dag....(UPDATE: EIGENAAR HONDEN MELDT ZICH)

:cheer: :cheer: :cheer:

De eigenaar heeft zich bij de politie gemeld:
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... t-zich.ece

Gelukkig, toch nog eind goed, al goed.

Groetjes,
corina
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Toch blijf ik het een vanuit de eigenaar gezien, wel een 'vreemd' verhaal vinden.. :denken:
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

thom schreef:Toch blijf ik het een vanuit de eigenaar gezien, wel een 'vreemd' verhaal vinden.. :denken:
Je bent niet de enige die er een beetje een raar gevoel bij heeft :hmmm:
Afbeelding
kloesje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door kloesje »

sjaak-k schreef:
thom schreef:Toch blijf ik het een vanuit de eigenaar gezien, wel een 'vreemd' verhaal vinden.. :denken:
Me too....
Afbeelding
Joenino
Actief
Mijn ras(sen): Chow Chow x Herder

Ongelezen bericht door Joenino »

Eigenaar haald de honden donderdag op zo heeft hij beloofd..... WTF als ik Rex kwijt zou zijn en hij is gevonden haal ik hem gelijk op wat ik ook aan het doen ben! Geloof er geen zak van dat het ook daadwerkelijk de eigenaar is!
Proud owner of Chow Chow Herder Rex
Afbeelding
krullie
Zeer actief

inderdaad een beetje een koud artikel. :denken:
waar blijft het,
eigenaar was dolblij.
of,
eigenaar was erg bezorg.
gelukkig werden mijn honden opgevangen door andere dierenliefhebbers?
zoiets.
ik zou echt ten einde raad zijn als mijn honden wegwaren.
en dolblij als lieve mensen (ze bestaat blijkbaar nog :flower: ) de moeite zouden doen en
ze opvangen. :ok:
Riboet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog
Aantal honden: 13
Contacteer:

Ongelezen bericht door Riboet »

Joenino schreef:Eigenaar haald de honden donderdag op zo heeft hij beloofd..... WTF als ik Rex kwijt zou zijn en hij is gevonden haal ik hem gelijk op wat ik ook aan het doen ben! Geloof er geen zak van dat het ook daadwerkelijk de eigenaar is!
Bericht is van donderdag, eigenaar meldt zich donderdag, eigenaar haalt honden donderdag op, wat is daar zo raar aan?

En dat er niet in de krant staat dat eigenaar blij is (of niet): dit is gewoon een overgenomen politiebericht en die gaan niet verder dan wie (eigenaar), wat (meldt zich), waar ('s Heerenberg) want het is niet het enige politiebericht dat in een superkort tijdsbestek van het persrondje dat de politie vaak dagelijks houdt met de schrijvende pers dat moet worden overgebracht. Er zijn ook nog de vernielingen, de aanrijdingen, de diefstallen etc. etc..

Dus koud artikel? Nee, gewoon simpel politiebericht, niets meer en niets minder en dat wil dus niet zeggen dat het de eigenaar allemaal maar koud gelaten heeft!
Afbeelding
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

Ik dacht eerst wat doet Corina helemaal in het Panbos, maar daar ging het dus niet over :mrgreen: .
Van die herders vind ik raar hoor, als ik het asiel vertegenwoordigde kreeg ie ze echt niet mee. Beloofd om ze donderdag te komen halen? Alsof het een last is. Wanneer ik een hond kwijt ben dan zou ik dolblij zijn en een scene trappen wanneer ik hem niet acuut op mocht komen halen. Bovendien vind ik (ondanks dat ik mijn honden graag aan de 'magere' kant hou) die teef echt veel te mager.
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Ik vind het voornamelijk raar dat hij ze nergens als vermist heeft opgegeven en via de media verneemt dat zijn honden in het asiel zitten :U:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Strakke aktie die Mecheltjes vangen :ok: maar wat ik niet helemaal snap is dat je met 4 aangelijnde honden op een andere uitlaatservice inloopt. Je zag ze in de verte aankomen, ik was persoonlijk een ander pad ingelopen of omgedraaid.
Afbeelding
krullie
Zeer actief

Riboet schreef: Dus koud artikel? Nee, gewoon simpel politiebericht, niets meer en niets minder en dat wil dus niet zeggen dat het de eigenaar allemaal maar koud gelaten heeft!

ik zeg dat ook nergens? :scratch:
ik vind het een koud artikel en vind dat de journalisten wel een beetje
de eigenaar menselijker hadden kunnen maken.
zegt niks over de eigenaar.
doggyfun
Erelid

alm@ schreef:Strakke aktie die Mecheltjes vangen :ok: maar wat ik niet helemaal snap is dat je met 4 aangelijnde honden op een andere uitlaatservice inloopt. Je zag ze in de verte aankomen, ik was persoonlijk een ander pad ingelopen of omgedraaid.
Dank je, als ik ze echt niet te pakken had gekregen was het bij een melding naar de dierenambulance gebleven, maar met geduld veeeeeellll geduld, kreeg ik gelukkig de pup gepakt en toen bleef het teefje ook bij me.

Tja wat betreft de uitlaatservice die ik tegenkwam....ik verwacht dat iedereen zijn/haar verantwoordelijkheid neemt en niet alles overal op af laat vliegen.
En eerlijk gezegd vind ik het bezopen dat iemand een andere kant op moet lopen omdat een uitlaatservice de honden niet onder controle heeft.

Ik herken dat ook totaal niet van mijn eigen uitlaathonden (zoals esther eerder in het topic al aangaf), weet nu helaas beter.
:ugh:

groetjes,
corina
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

sjaak-k schreef:
Ik vind het ook vaag :denken:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”