Turbo! schreef:jores schreef:ach misschien beter dan zoals een vader tegen zijn dochtertje zei, die onze Joepie wilde aaien: gatsie doe maar niet, spanielen stinken![]()
O maar daar kan ik inkomen meen mij iets te herinneren
shit betrapt
Moderator: moderatorteam
Turbo! schreef:jores schreef:ach misschien beter dan zoals een vader tegen zijn dochtertje zei, die onze Joepie wilde aaien: gatsie doe maar niet, spanielen stinken![]()
O maar daar kan ik inkomen meen mij iets te herinneren
chaos schreef:Tja, als je honden wilt met een hoog aaibaarheidfactor voor vreemden zul je voor een ander ras moeten kiezen.

Dank! Ook namens Bindi!Budkes schreef: MIjn kinderen vonden vroeger dat alle staffordachtigen een hoge aaibaarheidsfactor hadden. Ze vonden ze geweldig. Ik ook trouwens.

Joenino schreef:Rex willen zo nou nooit aaienZe vinden hem eng omdat hij zo groot is.

Hehe het nadeel van zijn grote en zijn leeftijd is dat ie zo lomp is. Loopt ie tegen een kind aan ligt die gelijk op de grondPaulala schreef:Joenino schreef:Rex willen zo nou nooit aaienZe vinden hem eng omdat hij zo groot is.
Ik wil hem juist wel aaien!
Groot is knuffelbaar

Ik heb ook een zwak voor staffies, mits ik mijn honden niet bij me heb ik sta altijd uitgebreid te knuffen want op een of andere manier komen ze ook op me af en ik geniet ervan als ik dus zonder mijn eigen honden ben, de meesten zijn gewoon kroelkontenFloridian68 schreef:Dank! Ook namens Bindi!Budkes schreef: MIjn kinderen vonden vroeger dat alle staffordachtigen een hoge aaibaarheidsfactor hadden. Ze vonden ze geweldig. Ik ook trouwens.