Natuurlijk is dat heet, bloedheet zelfs. Vooral als er een metalen dak op zit maar anders nóg. Een boom biedt inderdaad de beste verkoeling.Of een grote parasol.mari-anne schreef:Ik zie vaker kennels en dan verbaas ik me altijd dat de meeste tegels hebben en een plastich afdak erboven.
Zou dat niet ontzettend heet zijn in de zomer met temperaturen boven de 25 graden ?
Zelf zou ik kiezen voor een stukje stenen en dan de rest aarde. En dan een mooie boom die voor schaduw zorgt.
De honden hier hebben geen ren , maar die liggen heel graag op een stukje tuin onder de struiken en op aarde.
Ik neem aan dat geen weldenkend mens zijn hond met tropische temperaturen in een ren laat zitten.
Vroegere buren hadden vaak opvang-en asielhondjes. Niet omdat het dierenliefhebbers waren maar voornamelijk hebbers die geen nee konden zeggen. Op een tropische zomerdag is een van hun hondjes bezweken omdat hij in een hok in de palle zon zat. Dat ben ik nooit vergeten.
Inderdaad.Zoek stok! schreef:Er zitten toch talloze Mechelaars van hondenforummers fulltime in een kennel ? Waarom is dat geaccepteerd en dit niet?