Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Morgen ga ik haar ophalen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Re: Morgen ga ik kijken!!!

Ongelezen bericht door chrico »

laeken schreef:

Dit hele verhaal staat bol van je eigen mening maar je doet het overkomen alsof het geen zwart maar overduidelijk wit zou zijn. :mrgreen: Er staat hier niks wat je vasthoudendheid zou rechtvaarden hoor. Alles is net zo makkelijk weer onderuit te schoffelen als iemand daar nog zin in zou hebben bij jou. Dus, wil niet lullig doen maar je praat teveel in je eigen straatje als je het mij vraagt. Daar waar jij het wit vind kan het in mijn ogen nl net zo goed zwart zijn. En dat jij altijd gelijk hebt is vooral iets wat in jouw hoofd zit. :engel:
Laat het maar bol staan van mijn eigen mening want die vertel ik namelijk ook. Eindelijk heb je een keer goed gelezen :ok: :ok: echt petje af.
Daar waar ik het wit vind en jij zwart daar weet ik van dat het wit is als jij je zwarte mening komt verkondigen. Daar waar jij het zwart vind en ik wit dan kan het in een grijs gebied komen wat voor jou een onmogelijk gebied is dus mag jij het helemaal zwart houden, lief he van mij :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

Is Paula nou wel al wezen kijken of niet? Ik volg het allemaal niet meer :oeps:
wenmart20
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wenmart20 »

jup
Alleen ze wilt het hier niet meer neerzetten..
Wat ook logisch is
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

wenmart20 schreef:jup
Wat ook logisch is
Nou mij heeft ze er anders een pb over gestuurd ,dus ik mag het wel weten ,maar ja pb inhoud mag je niet openbaar maken natuurlijk :lol1: :lol1: dus jullie blijven nog maar even in spanning :engel:
wenmart20
Zeer actief

ik zeg ook nergens dat jij het niet mag weten.
Alleen dat ze het niet hier wilt neerzetten
en dat snap ik ook best wel
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Inge schreef:Het blijft gezeik, dit topic :pffff:
Joh! :F:
tineke

wenmart20 schreef:ik zeg ook nergens dat jij het niet mag weten.
Alleen dat ze het niet hier wilt neerzetten
en dat snap ik ook best wel
Ik snap dat wat minder , maar goed ik zou me sowieso niets van de mening van het forum aantrekken als ik vastbesloten was er een hond bij te nemen :wink:
wenmart20
Zeer actief

Nou ik ook weinig maar het is wel rot als je blij bent met misschien een nieuw hondje
en de helft zeikt het af
Afbeelding
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

tineke schreef:
wenmart20 schreef:jup
Wat ook logisch is
Nou mij heeft ze er anders een pb over gestuurd ,dus ik mag het wel weten ,maar ja pb inhoud mag je niet openbaar maken natuurlijk :lol1: :lol1: dus jullie blijven nog maar even in spanning :engel:
ik heb ook een pb gehad en dat vind ik toch heel netjes van haar ondanks dat we van mening verschillen :ok:
Afbeelding
tineke

Inge O schreef:
tineke schreef: maar goed ik zou me sowieso niets van de mening van het forum aantrekken als ik vastbesloten was er een hond bij te nemen :wink:
je meent het :80: :LOL: ?
Ja daar sta je van te kijken ,had je niet gedacht van mij zeker :engel:
tineke

Inge O schreef:neeeee :eek: :mann: !
Je verwart mij met een softie :pffff: ik trek me niets aan van jullie mening als het mijn roedel betreft ,of het nu om honden of mensen gaat als ik uitbreid dan doe ik dat :engel:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

tineke schreef:
Je verwart mij met een softie :pffff: ik trek me niets aan van jullie mening als het mijn roedel betreft ,of het nu om honden of mensen gaat als ik uitbreid dan doe ik dat :engel:
Gelijk heb je.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

gonnie schreef:
tineke schreef:
Gelijk heb je.
Ik snap überhaupt allang niet meer, waarom iemand dat hier zou bespreken :F:
Gewoon doen als je dat wilt en dan heel vrolijk een foto plaatsen 'kijk eens wat een schatje!' :cheer:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Caro. schreef: Ik snap überhaupt allang niet meer, waarom iemand dat hier zou bespreken :F:
Gewoon doen als je dat wilt en dan heel vrolijk een foto plaatsen 'kijk eens wat een schatje!' :cheer:

Alsof het dan geen 30 pagina's worden :hmmm: :LOL: :LOL:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Nuyvilaq schreef:
Caro. schreef: Ik snap überhaupt allang niet meer, waarom iemand dat hier zou bespreken :F:

:LOL: Je kan het beestje moeilijk z'n leven lang verborgen houden :engel:
Maar goed, dan heb je 'm wel al en is je voorpret niet bedorven :wink:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Caro. schreef:
Nuyvilaq schreef:

:LOL: Je kan het beestje moeilijk z'n leven lang verborgen houden :engel:
Maar goed, dan heb je 'm wel al en is je voorpret niet bedorven :wink:

dat is abosluut waar :ok:
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Nou ja t zal allemaal wel, als ik er een hond bij wil nemen, doe ik dat, ongeacht wat het forum er van vindt :19:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Maar dan nog Tineke. Als zij er "hier" iets kwijt over wil is het toch aan haar om dat aan te geven. Dan is het toch helemaal niet nodig om als 3e aan te geven dat ze (ts) dat elders wel gedaan heeft :19:

Ben het wat dit betreft wel met Muk eens hoor. Ontzettend kinderachtig gewoon. Maar goed, gezien de leeftijd van Aimeetje is dat natuurlijk ook niet geheel vreemd en zelfs ook wel "begrijpelijk" :W:

Edit:
tineke schreef:maar goed ik zou me sowieso niets van de mening van het forum aantrekken als ik vastbesloten was er een hond bij te nemen :wink:

No shit :LOL:
Nuyvilaq schreef:

:LOL:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

Als iemand niet meer wil schrijven is het zijn of haars goed recht.
Ook ik snap Paula wel. Hoe uitgekauwder wilden we het hebben ? Ze kon antwoorden wat ze maar wilde , en jeetje wat deed ze dat een tijd lang braaf, maar om dan keer op keer op keer erover heen te blijven gaan,...het is maar wat je lekker vindt.
Als ze het wil vertellen hier wil ze het vertellen. Dat is aan haar, vind ik.
tineke

smoekie schreef:Maar dan nog Tineke. Als zij er "hier" iets kwijt over wil is het toch aan haar om dat aan te geven. Dan is het toch helemaal niet nodig om als 3e aan te geven dat ze (ts) dat elders wel gedaan heeft :19:

Ben het wat dit betreft wel met Muk eens hoor. Ontzettend kinderachtig gewoon. Maar goed, gezien de leeftijd van Aimeetje is dat natuurlijk ook niet geheel vreemd en zelfs ook wel "begrijpelijk" :W:
Ach Smoek daar heb jij toch ook geen moeite mee als het iemand betreft die je even onderuit wilt trappen omdat haar fokbeleid je niet aan staat.
Niet roomser dan de paus worden hoor :wink:
tineke

MJ schreef: maar om dan keer op keer op keer erover heen te blijven gaan,...het is maar wat je lekker vindt.
Laten we het Jaap en Nanna eens vragen ,die hebben in de regel hier een uitgesproken mening over :engel:
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

MJ schreef:Als ze het wil vertellen hier wil ze het vertellen. Dat is aan haar, vind ik.
Ik hoop dat ze er over wil vertellen, want er waren ook genoeg mensen die wel positief reageerden en opmerkten met hoeveel zorg ze de kennismakingen met de honden liet verlopen en ook wachtte op de reactie van haar vriend bij de kennismaking met Anders.
Ik lees hier dus mee in de hoop dat ze wat post, want ik vind het persoonlijk jammer als ik daarom via PB moet gaan vragen terwijl dit topic juist toeleeft naar het moment van kijken met Julia, kijken dinsdag met Romeo, horen hoe haar vriend erover denkt etc.
Er zullen altijd op wat voor topic dan ook mensen zijn met meningen die uit elkaar liggen, puur omdat we allemaal anders zijn, anders denken etc.
Ik hoop dat Paula hier in dit topic verder wil vertellen.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Wat een aanstelleritus is dit zeg. Als Paula hierom al niet meer wil schrijven dan moeten mensen die dat begrijpen zich toch eens gaan afvragen waarom ze soms zelf zo'n grote bek geven aan andere mensen. Want als deze topic lees dan gaan de mensen die Paula begrijpen nu niet bepaald beschaafd met andere mensen om die Paula niet begrijpen. Dat strookt niet.

Ik vind dat Paula erg veel aandacht nodig heeft en nu graag teruggesmeekt wil worden ofzo. Please, geef ons nog een kans ofzo....wat een aanstel zeg. :U:
Afbeelding
Devel

Ongelezen bericht door Devel »

Nou Leaken jij komt je aandacht hier ook niet te kort in dit topic... Dat vind je vast heel erg fijn....
Denk dat dit topic wel toe is aan een slotje.... gezien de TS hier toch niet meer gaat reageren... :E:
smoekie
Zeer actief

tineke schreef:
smoekie schreef:Maar dan nog Tineke. Als zij er "hier" iets kwijt over wil is het toch aan haar om dat aan te geven. Dan is het toch helemaal niet nodig om als 3e aan te geven dat ze (ts) dat elders wel gedaan heeft :19:

Ach Smoek daar heb jij toch ook geen moeite mee als het iemand betreft die je even onderuit wilt trappen omdat haar fokbeleid je niet aan staat.
Niet roomser dan de paus worden hoor :wink:
:schrik: Daar heb jij weer een punt :LOL:

Maar goed, eerlijk is eerlijk. Dan betreft het wel iemand waarbij ik al lange tijd daarvoor het verstand en de capaciteiten van in twijfel trok.
Dit hier is gewoon weer een hetze waar het hf om bekend staat :roll: En, eerlijk is eerlijk, ja daar is ie weer. Daar zie jij mij nagenoeg nooit aan mee doen (hetzes). :ok:
Ik jou trouwens ook niet, ben ik ook eerlijk in

tineke schreef:
MJ schreef: maar om dan keer op keer op keer erover heen te blijven gaan,...het is maar wat je lekker vindt.
Laten we het Jaap en Nanna eens vragen ,die hebben in de regel hier een uitgesproken mening over :engel:

:goeie: :LOL:

laeken schreef:Wat een aanstelleritus is dit zeg. Als Paula hierom al niet meer wil schrijven dan moeten mensen die dat begrijpen zich toch eens gaan afvragen waarom ze soms zelf zo'n grote bek geven aan andere mensen. Want als deze topic lees dan gaan de mensen die Paula begrijpen nu niet bepaald beschaafd met andere mensen om die Paula niet begrijpen. Dat strookt niet.

Ik vind dat Paula erg veel aandacht nodig heeft en nu graag teruggesmeekt wil worden ofzo. Please, geef ons nog een kans ofzo....wat een aanstel zeg. :U:

Ach Marc kom nou hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik Paulala toch echt niet zie als iemand met een "grote bek". Niet zoals jij,ik,Tineke,Marion,Martijn............

Er zijn genoeg dingen van haar (paula) die ik niet begrijp. Maar wat ik wel begrijp als ik haar lees van 2 jaar terug of nu is dat zij ontzettend veel geleerd heeft en dit ook heeft aangegeven zoals jij ook meer dan genoeg geleerd hebt en dat ook hebt aangegeven. Wat is nu dan het daadwerkelijke verschil tussen jou en haar?

Jij hebt toch ook veel meer inzicht (en overwicht) over je honden? Misschien zit ik daar fout hoor wat jou betreft, maar naar mijn idee niet waar het Paulala en haar honden betreft. Die heeft (net zoals jij dacht ik) een heel goede manier gevonden om met haar honden om te gaan, die heeft ingezien waar ze "fout"ging en dat veranderd. Die kan nu meer dingen met haar honden dan ze pakweg een jaar, 2 jaar geleden kon. :19:

Maar ja, ik ben het maar zei de gek,dus trek je van mij vooral niets aan :wink: Iedereen zijn/haar eigen mening natuurlijk :engel:
Laatst gewijzigd door smoekie op 11 mei 2011 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

tineke schreef:
:mann: :F:
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Edit:
tineke schreef:maar goed ik zou me sowieso niets van de mening van het forum aantrekken als ik vastbesloten was er een hond bij te nemen :wink:

No shit :LOL:
Nuyvilaq schreef:

:LOL:
Je weet niet eens hoe oud ik ben, en zo kan ik wijsheid ook wel onder hele andere dingen gaan classificeren.
Naar wat voor baan je hebt, of wat voor opleiding je hebt gedaan. Als je wil generaliseren kunnen we dat wel gaan doen hoor, als dat jou gelukkig maakt, Smoekje.

Ik verbied trouwens helemaal niemand iets, moet die persoon zelf weten, alleen dat hele gedraai eromheen van iedereen, alsof ik een soort malloot ben, dat ik misschien best wel eens problemen zou kunnen overzien met zo'n trio. Hoe durf ik dat tegen Paula te zeggen! Daar hoef je echt niet krankzinnig voor te zijn om te snappen dat dit een riskante combi is, klaar. Misschien gaat het perfect, ik gun het haar van harte ( jawel, nog steeds ) en nogmaals, als het slecht nieuws had geweest, had ik mij er niet meer mee bemoeit, alle fantasien van forummers ten spijt.
smoekie
Zeer actief

Aimee schreef:Je weet niet eens hoe oud ik ben, en zo kan ik wijsheid ook wel onder hele andere dingen gaan classificeren.
Naar wat voor baan je hebt, of wat voor opleiding je hebt gedaan. Als je wil generaliseren kunnen we dat wel gaan doen hoor, als dat jou gelukkig maakt, Smoekje.

Ik verbied trouwens helemaal niemand iets, moet die persoon zelf weten, alleen dat hele gedraai eromheen van iedereen, alsof ik een soort malloot ben, dat ik misschien best wel eens problemen zou kunnen overzien met zo'n trio. Hoe durf ik dat tegen Paula te zeggen! Daar hoef je echt niet krankzinnig voor te zijn om te snappen dat dit een riskante combi is, klaar. Misschien gaat het perfect, ik gun het haar van harte ( jawel, nog steeds ) en nogmaals, als het slecht nieuws had geweest, had ik mij er niet meer mee bemoeit, alle fantasien van forummers ten spijt.

Ik weet wel hoe oud je bent (19-20)En je mag van mij de wijsheid classificeren als je wilt hoor. Of dat nu is naar leeftijd,opleiding,werk of wat dan ook. In alle gevallen kom jij er op dit moment gruwelijk bekaaid vanaf. Al zou je ouder zijn met diploma's waar je u tegen zegt, al zou je een baan hebben waarin je een ton per maand verdiend. Dan nog zegt het niets over hoe jij hier schrijft. En hoe jij hier momenteel schrijft is gewoon als een of ander verwend kind die de wijsheid in pacht denkt te hebben :19:

En ja, je schrijft de laatste tijd veel vaker als een of andere "malloot". Overal en bij 90% van de forummers kun je problemen zien in de combi;s die ze hebben. Weet jijzelf volgens mij ook genoeg vanaf. Wie de fuck ben jij om daar iets over te zeggen? :ugh:

En jij gunt haar helemaal niets joh. Je had een reactie als "zie je wel" geplaats als het nu al fout zou zijn gegaan. Niks meer, niks minder. Kun je nu wel heel mooi zeggen dat het niet zo is, maar beiden weten we wel beter (en niet alleen wij 2). Staat natuurlijk wel heel erg aso om dat ook nog eens toe te geven. :roll:
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

smoekie schreef:
Aimee schreef:Je weet niet eens hoe oud ik ben, en zo kan ik wijsheid ook wel onder hele andere dingen gaan classificeren.

Ik weet wel hoe oud je bent (19-20)En je mag van mij de wijsheid classificeren als je wilt hoor. Of dat nu is naar leeftijd,opleiding,werk of wat dan ook. In alle gevallen kom jij er op dit moment gruwelijk bekaaid vanaf. Al zou je ouder zijn met diploma's waar je u tegen zegt, al zou je een baan hebben waarin je een ton per maand verdiend. Dan nog zegt het niets over hoe jij hier schrijft. En hoe jij hier momenteel schrijft is gewoon als een of ander verwend kind die de wijsheid in pacht denkt te hebben :19:

En ja, je schrijft de laatste tijd veel vaker als een of andere "malloot". Overal en bij 90% van de forummers kun je problemen zien in de combi;s die ze hebben. Weet jijzelf volgens mij ook genoeg vanaf. Wie de fuck ben jij om daar iets over te zeggen? :ugh:

En jij gunt haar helemaal niets joh. Je had een reactie als "zie je wel" geplaats als het nu al fout zou zijn gegaan. Niks meer, niks minder. Kun je nu wel heel mooi zeggen dat het niet zo is, maar beiden weten we wel beter (en niet alleen wij 2). Staat natuurlijk wel heel erg aso om dat ook nog eens toe te geven. :roll:
Nou jeetje Smoek, want jij geeft toch altijd van die geweldig inhoudelijke reacties zeg.
Verder dan :goeie: :goeie: :goeie: en :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: gaat het echt niet bij jou hoor.
Je lijkt wel zo'n schoonmaakmoeke die niks beter te doen heeft dan overal maar om te lachen, zo gedraag jij je in ieder geval, zo trots zou ik daar in ieder geval niet op zijn.
En blijf vooral zeggen dat ik iemand iets niet gun, ik wist niet dat jij kon "brainwatchen" :mrgreen:

En nee hoor, ik zie in nog geen 2% bij het forum hier problemen in de combi's, dus daar zal ik dan zelf maar even oordelen he, voordat een ander het maar weer even voor mij invult ;)
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Ik vind het echt meer dan kinderachtig om nu niet meer in je topic te posten, omdat er mensen reageren op een manier en met een inhoud die je onwelgevallig is. En dan wel iedereen gaan pb-en.. Nee, dat schiet op. Straks ook geen foto's of andere topics met het nieuwe hondje? Anders vind ik trouwens een jongensnaam, maar dat komt door Astrid Lindgren's Bolderburen.

En Paula refereerde zelf aan haar deelnames op hondenpage, ik vind het niet zo uitzonderlijk dat daar dan op teruggegrepen wordt als een topic zo raar loopt als deze...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”