tineke schreef:smoekie schreef:Maar dan nog Tineke. Als zij er "hier" iets kwijt over wil is het toch aan haar om dat aan te geven. Dan is het toch helemaal niet nodig om als 3e aan te geven dat ze (ts) dat elders wel gedaan heeft
Ben het wat dit betreft wel met Muk eens hoor. Ontzettend kinderachtig gewoon. Maar goed, gezien de leeftijd van Aimeetje is dat natuurlijk ook niet geheel vreemd en zelfs ook wel "begrijpelijk"
Ach Smoek daar heb jij toch ook geen moeite mee als het iemand betreft die je even onderuit wilt trappen omdat haar fokbeleid je niet aan staat.
Niet roomser dan de paus worden hoor

Daar heb jij weer een punt
Maar goed, eerlijk is eerlijk. Dan betreft het wel iemand waarbij ik al lange tijd daarvoor het verstand en de capaciteiten van in twijfel trok.
Dit hier is gewoon weer een hetze waar het hf om bekend staat

En, eerlijk is eerlijk, ja daar is ie weer. Daar zie jij mij nagenoeg nooit aan mee doen (hetzes).
Ik jou trouwens ook niet, ben ik ook eerlijk in
tineke schreef:MJ schreef: maar om dan keer op keer op keer erover heen te blijven gaan,...het is maar wat je lekker vindt.
Laten we het Jaap en Nanna eens vragen ,die hebben in de regel hier een uitgesproken mening over

laeken schreef:Wat een aanstelleritus is dit zeg. Als Paula hierom al niet meer wil schrijven dan moeten mensen die dat begrijpen zich toch eens gaan afvragen waarom ze soms zelf zo'n grote bek geven aan andere mensen. Want als deze topic lees dan gaan de mensen die Paula begrijpen nu niet bepaald beschaafd met andere mensen om die Paula niet begrijpen. Dat strookt niet.
Ik vind dat Paula erg veel aandacht nodig heeft en nu graag teruggesmeekt wil worden ofzo. Please, geef ons nog een kans ofzo....wat een aanstel zeg.

Ach Marc kom nou hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik Paulala toch echt niet zie als iemand met een "grote bek". Niet zoals jij,ik,Tineke,Marion,Martijn............
Er zijn genoeg dingen van haar (paula) die ik niet begrijp. Maar wat ik wel begrijp als ik haar lees van 2 jaar terug of nu is dat zij ontzettend veel geleerd heeft en dit ook heeft aangegeven zoals jij ook meer dan genoeg geleerd hebt en dat ook hebt aangegeven. Wat is nu dan het daadwerkelijke verschil tussen jou en haar?
Jij hebt toch ook veel meer inzicht (en overwicht) over je honden? Misschien zit ik daar fout hoor wat jou betreft, maar naar mijn idee niet waar het Paulala en haar honden betreft. Die heeft (net zoals jij dacht ik) een heel goede manier gevonden om met haar honden om te gaan, die heeft ingezien waar ze "fout"ging en dat veranderd. Die kan nu meer dingen met haar honden dan ze pakweg een jaar, 2 jaar geleden kon.
Maar ja, ik ben het maar zei de gek,dus trek je van mij vooral niets aan

Iedereen zijn/haar eigen mening natuurlijk