Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kruising Pulipuppies

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Kruising Pulipuppies

Ongelezen bericht door alm@ »

Nanna schreef:Hij woont sinds héél kort bij één van de twee Charlies en het lijkt goed te gaan ;-) Fingers crossed, dus.
Ahh is dat deze! Leuk hondje en fingers crossed dan maar :wink:
Afbeelding
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Naima »

Nanna schreef:Hij woont sinds héél kort bij één van de twee Charlies en het lijkt goed te gaan ;-) Fingers crossed, dus.
Ik duim mee :ok:
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Aaaah, wat leuk, een blonde een een donkere Charlie samen :I: Gelukkig is hij al weg, want nu onze Charlie woensdag toch echt weg gaat, wordt het in huis wel stil, vrees ik :engel: Ik heb een probleempje met de foto's, maar beloof nog de laatste zwemfoto's van Charlie hier te plaatsen zodra het lukt :ok:
We gaan woensdagochtend Charlie zelf naar het Westen des lands brengen en nemen daar afscheid van die grote lobbes, aan wie wij echt wel ons hart verpand hebben in die zes weken dat hij bij ons woonde. Toen we vanochtend in het bos liepen met hem, zeiden we het nog tegen elkaar, we leveren echt een heel leuke hond af dadelijk :lol1: Hij gedraagt zich keurig, luistert echt heel goed, is altijd blij , kortom een super gezinshond :cheer:
HaddockandFriends
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door HaddockandFriends »

En morgen ga ik afscheid nemen van Charlie. Dit keer hopelijk toch ook ECHT afscheid he!
Ben blij dat ik hem nog even kan zien en kroelen! Laatste keer was het vorige afscheid, veelste lang geleden al!!
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Helaas voor Kirby nog steeds geen serieuze interesse, ik begrijp er niks van :U:
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Denise. schreef:Helaas voor Kirby nog steeds geen serieuze interesse, ik begrijp er niks van :U:
He, denise, wat ontzettend jammer :roos: Ik snap het ook niet hoor, het is toch echt een leukerdje en jullie hebben haar eigenlijk al helemaal opgevoed. Hoe makkelijk wil je het als nieuwe baas hebben :19: Heb je haar ook op MP gezet? Het bereik is wel enorm groot en de selectieprocedure blijft toch hetzelfde :ok:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Wat sneu dat er nog steeds geen interesse is in Kirby. Misschien moeten ze de andere hondjes uit Hongarije maar even in de wachtkamer zetten en niet met het soort schattige foto's die Nanna steeds plaatst hier naartoe halen. Kirby moet ook een fijn en permanent nieuw mandje gaan krijgen vind ik. :wink:
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Jammer van Kirby, het lijkt me een geweldig hondje. :lief:
Misschien zit het in het feit dat ze een Puli is, dat geeft toch een hele andere vachtverzorging op de duur.
Echte rasliefhebbers willen vast heel graag zo'n hondje, jong, KenK, hardstikke leuk toch.
Misschien toch meer reclame maken of via de Puliclub :U: (even vloeken in de kerk :W: ).
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Nanna schreef:
Lillith schreef:Jammer van Kirby, het lijkt me een geweldig hondje. :lief:
Misschien zit het in het feit dat ze een Puli is, dat geeft toch een hele andere vachtverzorging op de duur.
Echte rasliefhebbers willen vast heel graag zo'n hondje, jong, KenK, hardstikke leuk toch.
Misschien toch meer reclame maken of via de Puliclub :U: (even vloeken in de kerk :W: ).
Ik denk niet dat Kirby een echte Pulivacht gaat krijgen, daarvoor heeft ze niet echt aanleg. Het zal bij wat zielige viltjes en voor de rest een warrelvacht blijven ;-)
Maar die vindt heus wel een leuk baasje hoor, vrees niet.
Voor de andere hondjes wordt niet meteen een nieuwe baas gezocht, wel een opvangadres waar ze op adem mogen komen.
Fijn Nanna, ik zat even mee te denken en heb vaak al moeite met Lils vacht, vandaar :engel: :ok:
Supernova
Zeer actief

Flevo Bordertje schreef:
Denise. schreef:Helaas voor Kirby nog steeds geen serieuze interesse, ik begrijp er niks van :U:
He, denise, wat ontzettend jammer :roos: Ik snap het ook niet hoor, het is toch echt een leukerdje en jullie hebben haar eigenlijk al helemaal opgevoed. Hoe makkelijk wil je het als nieuwe baas hebben :19: Heb je haar ook op MP gezet? Het bereik is wel enorm groot en de selectieprocedure blijft toch hetzelfde :ok:
Ja ze staat nu al 2 keer op MP, en ik heb haar een week terug ook op baasjegezocht.nl gezet. Wel reacties gehad maar daar nooit meer wat van gehoord :U: En ik begrijp er echt niets van want het is een ontzettend leuk hondje.

LongFields schreef:Wat sneu dat er nog steeds geen interesse is in Kirby. Misschien moeten ze de andere hondjes uit Hongarije maar even in de wachtkamer zetten en niet met het soort schattige foto's die Nanna steeds plaatst hier naartoe halen. Kirby moet ook een fijn en permanent nieuw mandje gaan krijgen vind ik. :wink:
Kirby moet niet vergeten worden inderdaad, alle andere hondjes zijn al geplaatst en dat is natuurlijk heel fijn :D
Maar ik vind dat nu Kirby wel aan de beurt is. :pffff:
Supernova
Zeer actief

Lillith schreef:Jammer van Kirby, het lijkt me een geweldig hondje. :lief:
Zoals Nanna al zegt, Kirby zal inderdaad geen vilten krijgen. De nieuwe baas kan haar dus net zo goed kort knippen, dreads zullen er niet verloren gaan :mrgreen:
Reclame maken doe ik denk ik wel genoeg, ze staat op 3 websites. Ik heb er wel over na zitten denken om een tuigje te kopen met Ik zoek baas! :lol1:
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik snap het ook niet Denise :19: Als mijn man een tweede hond zou willen, zou ze al een baasje hebben :engel:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

Rebble schreef:Ik snap het ook niet Denise :19: Als mijn man een tweede hond zou willen, zou ze al een baasje hebben :engel:
Heeft jouw man wat te zeggen dan? :tongue:
Rebble
Zeer actief

Denise. schreef:
Rebble schreef:Ik snap het ook niet Denise :19: Als mijn man een tweede hond zou willen, zou ze al een baasje hebben :engel:
Heeft jouw man wat te zeggen dan? :tongue:
:ugh: helaas over dit onderwerp wel.
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

Rebble schreef::ugh: helaas over dit onderwerp wel.
Nou aan jou hebben we ook niks :pffff:
Maar goed haar baasje zal heus wel komen, ik had alleen echt verwacht dat ze in rijen dik zouden staan voor haar :oeps:
Ik zal vanmiddag wel een filmpje maken, kunnen jullie haar charmante koppie weer zien :I:
Rebble
Zeer actief

Denise. schreef:
Rebble schreef::ugh: helaas over dit onderwerp wel.
Nou aan jou hebben we ook niks :pffff:
Maar goed haar baasje zal heus wel komen, ik had alleen echt verwacht dat ze in rijen dik zouden staan voor haar :oeps:
Ik zal vanmiddag wel een filmpje maken, kunnen jullie haar charmante koppie weer zien :I:
Ja, plaats jij vanmiddag maar een filmpje dan kan ik mijn man laten zien hoe leuk ze is :I: (niet dat dat enig nut heeft hoor, hij wil er écht niet aan :ugh: )
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

Rebble schreef: Ja, plaats jij vanmiddag maar een filmpje dan kan ik mijn man laten zien hoe leuk ze is :I: (niet dat dat enig nut heeft hoor, hij wil er écht niet aan :ugh: )
Kirby is ongelofelijk charmant, ze pakt hem vast wel in :mrgreen:
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Ongelezen bericht door Cash »

Wat jammer dat er niemand voor Kirby komt. soms duurt het ook gewoon wat langer.

Leuk om te lezen dat de mensen van Charlie er nu een tweede bij hebben.
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Cash schreef:Wat jammer dat er niemand voor Kirby komt. soms duurt het ook gewoon wat langer.

Ja dat is zo moeilijk soms in te schatten maar ik kan me niet voorstellen dat er niet iemand komt die direct op haar valt,want ze is enig.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Nanna schreef:Voor de andere hondjes wordt niet meteen een nieuwe baas gezocht, wel een opvangadres waar ze op adem mogen komen.
Heb je een link van die organisatie die dit regelt?
Misschien heeft die in dit topic gestaan, maar ik beken dat heb ik niet helemaal gelezen.
Supernova
Zeer actief

tineke schreef:
Cash schreef:Wat jammer dat er niemand voor Kirby komt. soms duurt het ook gewoon wat langer.

Ja dat is zo moeilijk soms in te schatten maar ik kan me niet voorstellen dat er niet iemand komt die direct op haar valt,want ze is enig.
Ik vind het ook jammer maar net wat je zegt het is heel moeilijk in te schatten. Ik zal zo even een filmpje uploaden.
Rebble
Zeer actief

*manipulation in progress*

Nee hoor, hij vind haar heel erg leuk maar wil geen tweede hond, hij denkt dan gelijk aan alle kosten die erbij komen en aangezien hij nog net geen zeeuw is (nee hoor, hij is echt wel een schat maar iets zuniger dan ik).
Afbeelding
alm@
moderator

Rebble schreef:*manipulation in progress*

Nee hoor, hij vind haar heel erg leuk maar wil geen tweede hond, hij denkt dan gelijk aan alle kosten die erbij komen en aangezien hij nog net geen zeeuw is (nee hoor, hij is echt wel een schat maar iets zuniger dan ik).
Ik zou zeggen dat ik het van m'n zakgeld betaal :mrgreen:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

alm@ schreef:
Rebble schreef:*manipulation in progress*

Ik zou zeggen dat ik het van m'n zakgeld betaal :mrgreen:
:lol: Dat is een goede.
Maar nee hoor als het echt niet kan dan moet je het niet doen natuurlijk. Maar Kirby is wel ontzettend leuk :mrgreen:
Rebble
Zeer actief

Hahaha, hij is zijn band aan het plakken en heeft inmiddels 3 gaatjes gelokaliseerd :N: Loopt-ie een beetje te mopperen, zeg ik aaah, liep er nou maar zo'n klein, zwart mormel rond om je te troosten. Nou zegt-ie, een klein negerinnetje... :engel: Waarop ik antwoord "voor hoe vaak, 1x vind ik prima" :mann:
Afbeelding
alm@
moderator

Rebble schreef:Hahaha, hij is zijn band aan het plakken en heeft inmiddels 3 gaatjes gelokaliseerd :N: Loopt-ie een beetje te mopperen, zeg ik aaah, liep er nou maar zo'n klein, zwart mormel rond om je te troosten. Nou zegt-ie, een klein negerinnetje... :engel: Waarop ik antwoord "voor hoe vaak, 1x vind ik prima" :mann:
Viespeuken :mrgreen: maar goed je moet wát overhebben voor een 2e hond :pffff: huphup in de zwarte schoensmeer :smile:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

Nou hier is het filmpje " onclick="window.open(this.href);return false;
Even snel een muziekje onder gezet want mijn geproest is niet zo charmant :mrgreen:
Enne inderdaad Rebble in de schoensmeer! :cheer:
Rebble
Zeer actief

alm@ schreef:
Rebble schreef:Hahaha, hij is zijn band aan het plakken en heeft inmiddels 3 gaatjes gelokaliseerd :N: Loopt-ie een beetje te mopperen, zeg ik aaah, liep er nou maar zo'n klein, zwart mormel rond om je te troosten. Nou zegt-ie, een klein negerinnetje... :engel: Waarop ik antwoord "voor hoe vaak, 1x vind ik prima" :mann:
Viespeuken :mrgreen: maar goed je moet wát overhebben voor een 2e hond :pffff: huphup in de zwarte schoensmeer :smile:

Ach, het is een leuk discussiepunt met mezelf. Hoe ver zou ik gaan om mijn zin te krijgen wb Kirby (of gewoon een elke goedpassende 2de hond)... Enne, voor de duidelijkheid, hij wil een echte, niks geen schoensmeer (zelfs niks 'mij' :Q: )
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

Rebble schreef:Ach, het is een leuk discussiepunt met mezelf. Hoe ver zou ik gaan om mijn zin te krijgen wb Kirby (of gewoon een elke goedpassende 2de hond)... Enne, voor de duidelijkheid, hij wil een echte, niks geen schoensmeer (zelfs niks 'mij' :Q: )
Voor Kirby ga je uiteraard heel ver. :pffff:
Rebble
Zeer actief

Ehm, puur ter info. Wat voor vachtverzorging gaat Kirb nodig hebben? Is dat te doen met puur kammen of wordt dat elke 6 weken naar de trimmer? Nog steeds puur nieuwsgierigheid.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”