Ahh is dat deze! Leuk hondje en fingers crossed dan maarNanna schreef:Hij woont sinds héél kort bij één van de twee Charlies en het lijkt goed te gaanFingers crossed, dus.

Moderator: moderatorteam
Ahh is dat deze! Leuk hondje en fingers crossed dan maarNanna schreef:Hij woont sinds héél kort bij één van de twee Charlies en het lijkt goed te gaanFingers crossed, dus.
Ik duim meeNanna schreef:Hij woont sinds héél kort bij één van de twee Charlies en het lijkt goed te gaanFingers crossed, dus.
He, denise, wat ontzettend jammerDenise. schreef:Helaas voor Kirby nog steeds geen serieuze interesse, ik begrijp er niks van
Fijn Nanna, ik zat even mee te denken en heb vaak al moeite met Lils vacht, vandaarNanna schreef:Ik denk niet dat Kirby een echte Pulivacht gaat krijgen, daarvoor heeft ze niet echt aanleg. Het zal bij wat zielige viltjes en voor de rest een warrelvacht blijvenLillith schreef:Jammer van Kirby, het lijkt me een geweldig hondje.![]()
Misschien zit het in het feit dat ze een Puli is, dat geeft toch een hele andere vachtverzorging op de duur.
Echte rasliefhebbers willen vast heel graag zo'n hondje, jong, KenK, hardstikke leuk toch.
Misschien toch meer reclame maken of via de Puliclub(even vloeken in de kerk
).
Maar die vindt heus wel een leuk baasje hoor, vrees niet.
Voor de andere hondjes wordt niet meteen een nieuwe baas gezocht, wel een opvangadres waar ze op adem mogen komen.
Ja ze staat nu al 2 keer op MP, en ik heb haar een week terug ook op baasjegezocht.nl gezet. Wel reacties gehad maar daar nooit meer wat van gehoordFlevo Bordertje schreef:He, denise, wat ontzettend jammerDenise. schreef:Helaas voor Kirby nog steeds geen serieuze interesse, ik begrijp er niks vanIk snap het ook niet hoor, het is toch echt een leukerdje en jullie hebben haar eigenlijk al helemaal opgevoed. Hoe makkelijk wil je het als nieuwe baas hebben
Heb je haar ook op MP gezet? Het bereik is wel enorm groot en de selectieprocedure blijft toch hetzelfde
Kirby moet niet vergeten worden inderdaad, alle andere hondjes zijn al geplaatst en dat is natuurlijk heel fijnLongFields schreef:Wat sneu dat er nog steeds geen interesse is in Kirby. Misschien moeten ze de andere hondjes uit Hongarije maar even in de wachtkamer zetten en niet met het soort schattige foto's die Nanna steeds plaatst hier naartoe halen. Kirby moet ook een fijn en permanent nieuw mandje gaan krijgen vind ik.
Zoals Nanna al zegt, Kirby zal inderdaad geen vilten krijgen. De nieuwe baas kan haar dus net zo goed kort knippen, dreads zullen er niet verloren gaanLillith schreef:Jammer van Kirby, het lijkt me een geweldig hondje.![]()
Misschien zit het in het feit dat ze een Puli is, dat geeft toch een hele andere vachtverzorging op de duur.
Echte rasliefhebbers willen vast heel graag zo'n hondje, jong, KenK, hardstikke leuk toch.
Misschien toch meer reclame maken of via de Puliclub(even vloeken in de kerk
).
Heeft jouw man wat te zeggen dan?Rebble schreef:Ik snap het ook niet DeniseAls mijn man een tweede hond zou willen, zou ze al een baasje hebben
Denise. schreef:Heeft jouw man wat te zeggen dan?Rebble schreef:Ik snap het ook niet DeniseAls mijn man een tweede hond zou willen, zou ze al een baasje hebben
Nou aan jou hebben we ook niksRebble schreef:helaas over dit onderwerp wel.
Ja, plaats jij vanmiddag maar een filmpje dan kan ik mijn man laten zien hoe leuk ze isDenise. schreef:Nou aan jou hebben we ook niksRebble schreef:helaas over dit onderwerp wel.
![]()
Maar goed haar baasje zal heus wel komen, ik had alleen echt verwacht dat ze in rijen dik zouden staan voor haar
Ik zal vanmiddag wel een filmpje maken, kunnen jullie haar charmante koppie weer zien
Kirby is ongelofelijk charmant, ze pakt hem vast wel inRebble schreef: Ja, plaats jij vanmiddag maar een filmpje dan kan ik mijn man laten zien hoe leuk ze is(niet dat dat enig nut heeft hoor, hij wil er écht niet aan
)
Ja dat is zo moeilijk soms in te schatten maar ik kan me niet voorstellen dat er niet iemand komt die direct op haar valt,want ze is enig.Cash schreef:Wat jammer dat er niemand voor Kirby komt. soms duurt het ook gewoon wat langer.
Leuk om te lezen dat de mensen van Charlie er nu een tweede bij hebben.
Heb je een link van die organisatie die dit regelt?Nanna schreef:Voor de andere hondjes wordt niet meteen een nieuwe baas gezocht, wel een opvangadres waar ze op adem mogen komen.
Ik vind het ook jammer maar net wat je zegt het is heel moeilijk in te schatten. Ik zal zo even een filmpje uploaden.tineke schreef:Ja dat is zo moeilijk soms in te schatten maar ik kan me niet voorstellen dat er niet iemand komt die direct op haar valt,want ze is enig.Cash schreef:Wat jammer dat er niemand voor Kirby komt. soms duurt het ook gewoon wat langer.
Leuk om te lezen dat de mensen van Charlie er nu een tweede bij hebben.
Ik zou zeggen dat ik het van m'n zakgeld betaalRebble schreef:*manipulation in progress*
Nee hoor, hij vind haar heel erg leuk maar wil geen tweede hond, hij denkt dan gelijk aan alle kosten die erbij komen en aangezien hij nog net geen zeeuw is (nee hoor, hij is echt wel een schat maar iets zuniger dan ik).
:lol: Dat is een goede.alm@ schreef:Ik zou zeggen dat ik het van m'n zakgeld betaalRebble schreef:*manipulation in progress*
Nee hoor, hij vind haar heel erg leuk maar wil geen tweede hond, hij denkt dan gelijk aan alle kosten die erbij komen en aangezien hij nog net geen zeeuw is (nee hoor, hij is echt wel een schat maar iets zuniger dan ik).
ViespeukenRebble schreef:Hahaha, hij is zijn band aan het plakken en heeft inmiddels 3 gaatjes gelokaliseerd :N: Loopt-ie een beetje te mopperen, zeg ik aaah, liep er nou maar zo'n klein, zwart mormel rond om je te troosten. Nou zegt-ie, een klein negerinnetje...Waarop ik antwoord "voor hoe vaak, 1x vind ik prima"
alm@ schreef:ViespeukenRebble schreef:Hahaha, hij is zijn band aan het plakken en heeft inmiddels 3 gaatjes gelokaliseerd :N: Loopt-ie een beetje te mopperen, zeg ik aaah, liep er nou maar zo'n klein, zwart mormel rond om je te troosten. Nou zegt-ie, een klein negerinnetje...Waarop ik antwoord "voor hoe vaak, 1x vind ik prima"
maar goed je moet wát overhebben voor een 2e hond
huphup in de zwarte schoensmeer
Voor Kirby ga je uiteraard heel ver.Rebble schreef:Ach, het is een leuk discussiepunt met mezelf. Hoe ver zou ik gaan om mijn zin te krijgen wb Kirby (of gewoon een elke goedpassende 2de hond)... Enne, voor de duidelijkheid, hij wil een echte, niks geen schoensmeer (zelfs niks 'mij')