Het plezier gaat helemaal goed komen, wij hebben altijd wel lolMay Linn schreef:Vooral veel plezier met je hondje hebben, dat is het belangrijkste!
En voor de rest, wat kan er fout gaan als je lol hebt samen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voor het eerst wedstrijd....spannend. Update pagina 2.
Moderator: moderatorteam
-
Syllvero
Re: Voor het eerst wedstrijd....spannend
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij zijn er morgen ook, 1x A40 en 3x A55. We hebben er ontzettend veel zin 
Ik hoop dat Jimmy helemaal over zijn slurf fobie heen is, afgelopen donderdag op de training deed hij het super
Ik hoop dat Jimmy helemaal over zijn slurf fobie heen is, afgelopen donderdag op de training deed hij het super
-
Syllvero
Dan zie ik jullie morgen vast wel, Pumi.
Heb jullie in Balkbrug ook gezien, toen was ik ringhulp.
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
ongetwijfeld, weet alleen niet hoe je er uit zietBeike06 schreef:Dan zie ik jullie morgen vast wel, Pumi.
-
Syllvero
Je herkent me vast wel met BeikePumi schreef:ongetwijfeld, weet alleen niet hoe je er uit zietBeike06 schreef:Dan zie ik jullie morgen vast wel, Pumi.
En anders spreek ik jou gewoon aan als ik jou zie
Weet ook niet meer zo goed hoe jij eruit ziet, maar ik herken je vast wel aan de honden
Ik weet niet of je ook bij de rest komt zitten ( van de club), maar dan zie je me zeker weten wel
-
Syllvero
Nogmaals iedereen veel succes en plezier morgen

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Syllvero
LongFields schreef:En, hoe is het gegaan vandaag?
Net thuis
Het is best goed gegaan
In onze klasse waren er 28 ( Debutanten Groot).
Bij het Spel hadden we 140 punten en waren we 14de.
Op het Vast Parcours waren we 6de en 1 promotie punt
( Binnen de tijd en foutloos).
Op de Jumping waren we 5de en 1 promotie punt
( Binnen de tijd en foutloos).
Een geslaagde dag dus
-
linda]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mudi
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
Syllvero
Re: Voor het eerst wedstrijd....spannend. Update pagina 2.
Dankjewellinda] schreef:Hartstikke goed zeg! Gefeliciteerd
Er werden volgensmij ook wel een paar D'tjes uitgedeeld, dus dat heeft ook een beetje mee geholpen.
Maar had niet verwacht dat wij het zo goed zouden doen, aangezien ik niet zo snel ben.
Ik ben erg trots op Beike
Op naar de volgende wedstrijd
- SuusBG
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Sheperd
super gedaan!!! En dat voor een eerste wedstrijd, mag je super trots op zijn 
Ja die disks waren o.a. bij mij
Op het VP een disk, ik wilde afstandsstart doen maar toen ik wilde starten zat Ginger te krabben, ik kon haar aandacht niet krijgen dus loop terug. Maar dat mocht blijkbaar niet, disk
Verder ging het rondje wel super goed!! Dus onwijs zonde van een disk door mijn schuld.. maarja dat zal ik nooit meer vergeten
Jumping heb ik niet gelopen, 2 rondjes waren genoeg voor Ginger.
Spel ging wel top, ben zelfs 6e geworden
Voor mij dus ook een zeer geslaagde dag, Ginger is beide rondjes de ring NIET uitgegaan!! onwijs goed dus
Ben heel trots op m'n meissie, de aandacht is er nu 
Ja die disks waren o.a. bij mij
Spel ging wel top, ben zelfs 6e geworden
Voor mij dus ook een zeer geslaagde dag, Ginger is beide rondjes de ring NIET uitgegaan!! onwijs goed dus
Groetjes Suzanne en pootje van Ginger
http://www.suzanne-fotografie.weebly.com
http://www.madhappytails.nl
http://www.youtube.com/user/suzannev06wonderland?feature=mhum

-
Syllvero
Jij ook geleficiteerd.
Was leuk om je even gezien te hebben.
Ik vond dat jullie het ook super deden
Was leuk om je even gezien te hebben.
Ik vond dat jullie het ook super deden
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Oh dat heb ik wel gezien, dat Ginger idd ging krabben, Had alleen niet door dat jullie het waren. Ginger lijkt in echt veel kleiner. Had haar veel breder en groter verwacht...SuusBG schreef:super gedaan!!! En dat voor een eerste wedstrijd, mag je super trots op zijn
Ja die disks waren o.a. bij mijOp het VP een disk, ik wilde afstandsstart doen maar toen ik wilde starten zat Ginger te krabben, ik kon haar aandacht niet krijgen dus loop terug. Maar dat mocht blijkbaar niet, disk
Verder ging het rondje wel super goed!! Dus onwijs zonde van een disk door mijn schuld.. maarja dat zal ik nooit meer vergeten
![]()
Spel ging wel top, ben zelfs 6e geworden![]()
Voor mij dus ook een zeer geslaagde dag, Ginger is beide rondjes de ring NIET uitgegaan!! onwijs goed dusBen heel trots op m'n meissie, de aandacht is er nu

- gyanty
- Zeer actief
Nou wat een wedstrijd, wat een heerlijk weertje en wat zijn mijn armen rood en pijnlijk van de zon (wel ingesmeerd met factor 50, maar te laat
). Ondanks mijn weinig uurtjes slaap (waardoor ik niet zo fitjes was), doordat ik vorige avond nog bij show van Cesar Millan was geweest) heb ik enorm genoten weer.
En natuurlijk harstikke goed gedaan Anneke en Beike. Ook Pumi weer een mooie prestatie! En vooral dat rondje op naam van je man, die we natuurlijk niet vergeten haha.
Kay zijn eerste wedstrijd vond ik vooral erg leuk. Ben er na de vorige hond natuurlijk jaren tussen uit geweest, dus wel weer spannend. Ik had niet zoveel van hem verwacht na twee weken rust vanwege kapotte voetzooltjes. Op het vp liepen we een disk, terwijl het allemaal zo mooi ging, maar Kay toch liever de schutting verkoos dan de wip en vervolgens ook nog een flyer had op de wip (hij is eigenlijk altijd heel voorzichtig op de wip). Bij de jumping werden we 18e ofzo met fouten op de paaltjes: Kay wist niet meer hoe en waar in te steken. En als laatste onze beste prestatie en dat was 2e op de gambling, waar we 280 puntjes binnen hadden gesprokkeld.
Bij thuis komst is Kay in de mand verdwenen, wilde nog wel even eten, want honger had hij toch wel na zo'n dag en daarna heb ik hem niet meer gehoord
Zelfs toen mijn vriend thuis kwam keek hij niet eens meer op haha.
En natuurlijk harstikke goed gedaan Anneke en Beike. Ook Pumi weer een mooie prestatie! En vooral dat rondje op naam van je man, die we natuurlijk niet vergeten haha.
Kay zijn eerste wedstrijd vond ik vooral erg leuk. Ben er na de vorige hond natuurlijk jaren tussen uit geweest, dus wel weer spannend. Ik had niet zoveel van hem verwacht na twee weken rust vanwege kapotte voetzooltjes. Op het vp liepen we een disk, terwijl het allemaal zo mooi ging, maar Kay toch liever de schutting verkoos dan de wip en vervolgens ook nog een flyer had op de wip (hij is eigenlijk altijd heel voorzichtig op de wip). Bij de jumping werden we 18e ofzo met fouten op de paaltjes: Kay wist niet meer hoe en waar in te steken. En als laatste onze beste prestatie en dat was 2e op de gambling, waar we 280 puntjes binnen hadden gesprokkeld.
Bij thuis komst is Kay in de mand verdwenen, wilde nog wel even eten, want honger had hij toch wel na zo'n dag en daarna heb ik hem niet meer gehoord

- SuusBG
- Zeer actief
haha, nee Ginger is niet zo enorm groot, en zeker voor een aussie is ze vrij smalgyanty schreef:Oh dat heb ik wel gezien, dat Ginger idd ging krabben, Had alleen niet door dat jullie het waren. Ginger lijkt in echt veel kleiner. Had haar veel breder en groter verwacht...SuusBG schreef:super gedaan!!! En dat voor een eerste wedstrijd, mag je super trots op zijn
Ja die disks waren o.a. bij mijOp het VP een disk, ik wilde afstandsstart doen maar toen ik wilde starten zat Ginger te krabben, ik kon haar aandacht niet krijgen dus loop terug. Maar dat mocht blijkbaar niet, disk
![]()
Spel ging wel top, ben zelfs 6e geworden![]()
Voor mij dus ook een zeer geslaagde dag, Ginger is beide rondjes de ring NIET uitgegaan!! onwijs goed dusBen heel trots op m'n meissie, de aandacht is er nu

- SuusBG
- Zeer actief
Ik denk dat ik jou dan ook nog heb zien lopen. Ik heb een BC gezien, die op kay leek, die inderdaad wat moeite met de paaltjes insteek had.gyanty schreef:Nou wat een wedstrijd, wat een heerlijk weertje en wat zijn mijn armen rood en pijnlijk van de zon (wel ingesmeerd met factor 50, maar te laat). Ondanks mijn weinig uurtjes slaap (waardoor ik niet zo fitjes was), doordat ik vorige avond nog bij show van Cesar Millan was geweest) heb ik enorm genoten weer.
Bij thuis komst is Kay in de mand verdwenen, wilde nog wel even eten, want honger had hij toch wel na zo'n dag en daarna heb ik hem niet meer gehoordZelfs toen mijn vriend thuis kwam keek hij niet eens meer op haha.
fijn dat het een leuke dag was, en zelfs 2e op spel hartstikke goed!!

- gyanty
- Zeer actief
Als er een vrouwtje met een nogal oranje broek bij was, dan was ik hetSuusBG schreef:Ik denk dat ik jou dan ook nog heb zien lopen. Ik heb een BC gezien, die op kay leek, die inderdaad wat moeite met de paaltjes insteek had.gyanty schreef:Nou wat een wedstrijd, wat een heerlijk weertje en wat zijn mijn armen rood en pijnlijk van de zon (wel ingesmeerd met factor 50, maar te laat). Ondanks mijn weinig uurtjes slaap (waardoor ik niet zo fitjes was), doordat ik vorige avond nog bij show van Cesar Millan was geweest) heb ik enorm genoten weer.
Bij thuis komst is Kay in de mand verdwenen, wilde nog wel even eten, want honger had hij toch wel na zo'n dag en daarna heb ik hem niet meer gehoordZelfs toen mijn vriend thuis kwam keek hij niet eens meer op haha.
![]()
fijn dat het een leuke dag was, en zelfs 2e op spel hartstikke goed!!

- Marlon
- Actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herder, Chihuahua
- Contacteer:
Ik heb met de tervuur Reflex een goede wedstrijd gehad. Op het VP had ze een foutloos rondje, binnen de SPT en dat leverde een 3e plaats op (er waren er maar 3 foutloos, nr 1 en 2 waren van mijn clubgenootje) en daarmee ook een P'tje! Daarna de Jumping was weer foutloos, maar ze had een tijd van 44,04 en aangezien ik niet wist van de SPT was, was dat even afwachten. De SPT was helaas 44 seconde, dus ze was 0,04 seconde te langzaam voor nog een P'tje, dat was flink balen
Een 7e plek was dat voor ons. De spel is nooit mijn beste onderdeel en we hadden 180 punten (heeft ze tot nu toe altijd gehad haha), ik was heel slordig aan het handlen (ik stond haar in de weg, was heel onrustig in mijn bewegingen). Dat leverde een 15e plek op. Was al met al best tevreden.
Met ZoomZoom liep het helemaal niet. Meneer deed gewoon niks, liep heel langzaam en leek er geen plezier in te hebben gister. Totaal niet het hondje zoals ik hem zelf ken.
Het VP heeft hij uitgelopen binnen de MPT (maar goed, die was dan ook zo ruim) en was hij 12e. De Jumping liep hij al helemaal niet meer door en wachtte hij voor allerlei toestellen, dus vanwege de vele weigeringen een DQ. Het spel heb ik daarom ook niet meer gedaan. Moet zeggen dat ik er flink van baalde, want ik weet dat het er in zit, maar op wedstrijden komt het er maar niet uit. 
Met ZoomZoom liep het helemaal niet. Meneer deed gewoon niks, liep heel langzaam en leek er geen plezier in te hebben gister. Totaal niet het hondje zoals ik hem zelf ken.

- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij hebben ook heerlijk gelopen, niet alles ging even netjes, maar over het algemeen super blij. Edwin en Isis en Ik met Jimmy hebben beide een promotie punt op het vaste parcours behaald. Jimmy werd zelfs 4de met een beker en ik heb met Enya het spel gelopen met een 3de plaats als resultaat, dus een tweede beker
Isis
VP 5, Jump 19, spel niet gelopen
Jimmy
VP 4, Jump disk, spel 16
Enya
VP disk, jump 15, spel 3
Ayla
VP disk, Jump 5, spel 8
Isis
VP 5, Jump 19, spel niet gelopen
Jimmy
VP 4, Jump disk, spel 16
Enya
VP disk, jump 15, spel 3
Ayla
VP disk, Jump 5, spel 8
-
Syllvero
Gefeliciteerd allemaal
Ik heb een aantal forumleden zien lopen en met sommigen even gepraat.
Zoomzoom heb ik gezien( ik geloof Reflex ook) Chasin' , Ginger, de honden van Pumi en nog wel een paar.
Het was zo leuk en ben zo trots op Beike.

Ik heb een aantal forumleden zien lopen en met sommigen even gepraat.
Zoomzoom heb ik gezien( ik geloof Reflex ook) Chasin' , Ginger, de honden van Pumi en nog wel een paar.
Het was zo leuk en ben zo trots op Beike.
-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
Ook ik heb zalig gelopen in de C midi klasse met 3 hondjes
Power en Speed:
Eager 1e plaats
Kahlen 2e plaats
Wicked dis
Vast Parcours:
Wicked 1e plaats en snelheid gehaald voor WAC kwalificatie
Kahlen snelste tijd, alleen afloop kat fout volgens keurmeester, wel veel punten voor WAC kwalificatie
Eager dis
Jumping:
Kahlen 1e plaats en uiteraard snelheid gehaald voo WAC
Wicked weigering, maar nog steeds de snelheid gehaald voor WAC kwalificatie
Eager dis
oftewel alle drie de onderdelen in C midi gewonnen met 3 verschillende honden en Wicked en Kahlen hebben weer goede zaken gedaan voor het WAC 2012!
Power en Speed:
Eager 1e plaats
Kahlen 2e plaats
Wicked dis
Vast Parcours:
Kahlen snelste tijd, alleen afloop kat fout volgens keurmeester, wel veel punten voor WAC kwalificatie
Eager dis
Jumping:
Eager dis
oftewel alle drie de onderdelen in C midi gewonnen met 3 verschillende honden en Wicked en Kahlen hebben weer goede zaken gedaan voor het WAC 2012!
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
-
linda]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mudi
- Contacteer:
-
Syllvero
GefeliciteerdDanielle schreef: oftewel alle drie de onderdelen in C midi gewonnen met 3 verschillende honden en Wicked en Kahlen hebben weer goede zaken gedaan voor het WAC 2012!
Ik heb jou zien lopen met Wicked, geloof ik.
Met de lichtbruine/witte Bodercollie.
-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
wicked is zwart/wit, Eager is het blondje....Beike06 schreef:GefeliciteerdDanielle schreef: oftewel alle drie de onderdelen in C midi gewonnen met 3 verschillende honden en Wicked en Kahlen hebben weer goede zaken gedaan voor het WAC 2012!
Danielle Boshouwers
-
Syllvero
Sorry, dan heb ik jou met Eager zien lopenDanielle schreef:wicked is zwart/wit, Eager is het blondje....Beike06 schreef:GefeliciteerdDanielle schreef: oftewel alle drie de onderdelen in C midi gewonnen met 3 verschillende honden en Wicked en Kahlen hebben weer goede zaken gedaan voor het WAC 2012!
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb je met alle 3 in ring 3 zien lopen, gefeliciteerd.Danielle schreef:Ook ik heb zalig gelopen in de C midi klasse met 3 hondjes
Power en Speed:
Eager 1e plaats
Kahlen 2e plaats
Wicked dis
Vast Parcours:
Eager dis
Jumping:
Eager dis
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Mooie resultaten hoor voor de meesten, gefeliciteerd! 
-
Syllvero