Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voor het eerst wedstrijd....spannend. Update pagina 2.

Moderator: moderatorteam

Syllvero

Re: Voor het eerst wedstrijd....spannend

Ongelezen bericht door Syllvero »

May Linn schreef:Vooral veel plezier met je hondje hebben, dat is het belangrijkste!
En voor de rest, wat kan er fout gaan als je lol hebt samen :D
Het plezier gaat helemaal goed komen, wij hebben altijd wel lol :mrgreen: :cheer:
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pumi »

Wij zijn er morgen ook, 1x A40 en 3x A55. We hebben er ontzettend veel zin :cheer:

Ik hoop dat Jimmy helemaal over zijn slurf fobie heen is, afgelopen donderdag op de training deed hij het super :F:
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Syllvero

Dan zie ik jullie morgen vast wel, Pumi.
Heb jullie in Balkbrug ook gezien, toen was ik ringhulp.
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Beike06 schreef:Dan zie ik jullie morgen vast wel, Pumi.
ongetwijfeld, weet alleen niet hoe je er uit ziet :W:

Sandra & Edwin
Syllvero

Pumi schreef:
Beike06 schreef:Dan zie ik jullie morgen vast wel, Pumi.
ongetwijfeld, weet alleen niet hoe je er uit ziet :W:
Je herkent me vast wel met Beike :D
En anders spreek ik jou gewoon aan als ik jou zie :D
Weet ook niet meer zo goed hoe jij eruit ziet, maar ik herken je vast wel aan de honden :D
Ik weet niet of je ook bij de rest komt zitten ( van de club), maar dan zie je me zeker weten wel :D
Syllvero

Nogmaals iedereen veel succes en plezier morgen :cheer: :cheer: :cheer:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

En, hoe is het gegaan vandaag?
Syllvero

LongFields schreef:En, hoe is het gegaan vandaag?

Net thuis :D
Het is best goed gegaan :D
In onze klasse waren er 28 ( Debutanten Groot).
Bij het Spel hadden we 140 punten en waren we 14de.
Op het Vast Parcours waren we 6de en 1 promotie punt :cheer:
( Binnen de tijd en foutloos).
Op de Jumping waren we 5de en 1 promotie punt :cheer:
( Binnen de tijd en foutloos).
Een geslaagde dag dus :cheer: :cheer: :cheer:
linda]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mudi
Contacteer:

Re: Voor het eerst wedstrijd....spannend. Update pagina 2.

Ongelezen bericht door linda] »

Hartstikke goed zeg :cheer: ! Gefeliciteerd :D
Afbeelding
Syllvero

linda] schreef:Hartstikke goed zeg :cheer: ! Gefeliciteerd :D
Dankjewel :cheer:
Er werden volgensmij ook wel een paar D'tjes uitgedeeld, dus dat heeft ook een beetje mee geholpen.
Maar had niet verwacht dat wij het zo goed zouden doen, aangezien ik niet zo snel ben.
Ik ben erg trots op Beike :cheer:
Op naar de volgende wedstrijd :cheer:
SuusBG
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Sheperd

Ongelezen bericht door SuusBG »

super gedaan!!! En dat voor een eerste wedstrijd, mag je super trots op zijn :ok:

Ja die disks waren o.a. bij mij :F: Op het VP een disk, ik wilde afstandsstart doen maar toen ik wilde starten zat Ginger te krabben, ik kon haar aandacht niet krijgen dus loop terug. Maar dat mocht blijkbaar niet, disk :F: Verder ging het rondje wel super goed!! Dus onwijs zonde van een disk door mijn schuld.. maarja dat zal ik nooit meer vergeten :roll:
Jumping heb ik niet gelopen, 2 rondjes waren genoeg voor Ginger.
Spel ging wel top, ben zelfs 6e geworden :D
Voor mij dus ook een zeer geslaagde dag, Ginger is beide rondjes de ring NIET uitgegaan!! onwijs goed dus :mrgreen: Ben heel trots op m'n meissie, de aandacht is er nu :cheer:
Syllvero

Jij ook geleficiteerd.
Was leuk om je even gezien te hebben.
Ik vond dat jullie het ook super deden :D
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

SuusBG schreef:super gedaan!!! En dat voor een eerste wedstrijd, mag je super trots op zijn :ok:

Ja die disks waren o.a. bij mij :F: Op het VP een disk, ik wilde afstandsstart doen maar toen ik wilde starten zat Ginger te krabben, ik kon haar aandacht niet krijgen dus loop terug. Maar dat mocht blijkbaar niet, disk :F: Verder ging het rondje wel super goed!! Dus onwijs zonde van een disk door mijn schuld.. maarja dat zal ik nooit meer vergeten :roll:
Voor mij dus ook een zeer geslaagde dag, Ginger is beide rondjes de ring NIET uitgegaan!! onwijs goed dus :mrgreen: Ben heel trots op m'n meissie, de aandacht is er nu :cheer:
Oh dat heb ik wel gezien, dat Ginger idd ging krabben, Had alleen niet door dat jullie het waren. Ginger lijkt in echt veel kleiner. Had haar veel breder en groter verwacht...
Afbeelding
gyanty
Zeer actief

Nou wat een wedstrijd, wat een heerlijk weertje en wat zijn mijn armen rood en pijnlijk van de zon (wel ingesmeerd met factor 50, maar te laat :(). Ondanks mijn weinig uurtjes slaap (waardoor ik niet zo fitjes was), doordat ik vorige avond nog bij show van Cesar Millan was geweest) heb ik enorm genoten weer.
En natuurlijk harstikke goed gedaan Anneke en Beike. Ook Pumi weer een mooie prestatie! En vooral dat rondje op naam van je man, die we natuurlijk niet vergeten haha.

Kay zijn eerste wedstrijd vond ik vooral erg leuk. Ben er na de vorige hond natuurlijk jaren tussen uit geweest, dus wel weer spannend. Ik had niet zoveel van hem verwacht na twee weken rust vanwege kapotte voetzooltjes. Op het vp liepen we een disk, terwijl het allemaal zo mooi ging, maar Kay toch liever de schutting verkoos dan de wip en vervolgens ook nog een flyer had op de wip (hij is eigenlijk altijd heel voorzichtig op de wip). Bij de jumping werden we 18e ofzo met fouten op de paaltjes: Kay wist niet meer hoe en waar in te steken. En als laatste onze beste prestatie en dat was 2e op de gambling, waar we 280 puntjes binnen hadden gesprokkeld.
Bij thuis komst is Kay in de mand verdwenen, wilde nog wel even eten, want honger had hij toch wel na zo'n dag en daarna heb ik hem niet meer gehoord :D Zelfs toen mijn vriend thuis kwam keek hij niet eens meer op haha.
Afbeelding
SuusBG
Zeer actief

gyanty schreef:
SuusBG schreef:super gedaan!!! En dat voor een eerste wedstrijd, mag je super trots op zijn :ok:

Oh dat heb ik wel gezien, dat Ginger idd ging krabben, Had alleen niet door dat jullie het waren. Ginger lijkt in echt veel kleiner. Had haar veel breder en groter verwacht...
haha, nee Ginger is niet zo enorm groot, en zeker voor een aussie is ze vrij smal ;-)
SuusBG
Zeer actief

gyanty schreef:Nou wat een wedstrijd, wat een heerlijk weertje en wat zijn mijn armen rood en pijnlijk van de zon (wel ingesmeerd met factor 50, maar te laat :(). Ondanks mijn weinig uurtjes slaap (waardoor ik niet zo fitjes was), doordat ik vorige avond nog bij show van Cesar Millan was geweest) heb ik enorm genoten weer.
En natuurlijk harstikke goed gedaan Anneke en Beike. Ook Pumi weer een mooie prestatie! En vooral dat rondje op naam van je man, die we natuurlijk niet vergeten haha.

Kay zijn eerste wedstrijd vond ik vooral erg leuk. Ben er na de vorige hond natuurlijk jaren tussen uit geweest, dus wel weer spannend. Ik had niet zoveel van hem verwacht na twee weken rust vanwege kapotte voetzooltjes. Op het vp liepen we een disk, terwijl het allemaal zo mooi ging, maar Kay toch liever de schutting verkoos dan de wip en vervolgens ook nog een flyer had op de wip (hij is eigenlijk altijd heel voorzichtig op de wip). Bij de jumping werden we 18e ofzo met fouten op de paaltjes: Kay wist niet meer hoe en waar in te steken. En als laatste onze beste prestatie en dat was 2e op de gambling, waar we 280 puntjes binnen hadden gesprokkeld.
Bij thuis komst is Kay in de mand verdwenen, wilde nog wel even eten, want honger had hij toch wel na zo'n dag en daarna heb ik hem niet meer gehoord :D Zelfs toen mijn vriend thuis kwam keek hij niet eens meer op haha.
Ik denk dat ik jou dan ook nog heb zien lopen. Ik heb een BC gezien, die op kay leek, die inderdaad wat moeite met de paaltjes insteek had. :-)
fijn dat het een leuke dag was, en zelfs 2e op spel hartstikke goed!! :ok:
gyanty
Zeer actief

SuusBG schreef:
gyanty schreef:Nou wat een wedstrijd, wat een heerlijk weertje en wat zijn mijn armen rood en pijnlijk van de zon (wel ingesmeerd met factor 50, maar te laat :(). Ondanks mijn weinig uurtjes slaap (waardoor ik niet zo fitjes was), doordat ik vorige avond nog bij show van Cesar Millan was geweest) heb ik enorm genoten weer.

Ik denk dat ik jou dan ook nog heb zien lopen. Ik heb een BC gezien, die op kay leek, die inderdaad wat moeite met de paaltjes insteek had. :-)
fijn dat het een leuke dag was, en zelfs 2e op spel hartstikke goed!! :ok:
Als er een vrouwtje met een nogal oranje broek bij was, dan was ik het :D haha
Afbeelding
Marlon
Actief
Mijn ras(sen): Tervuerense Herder, Chihuahua
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlon »

Ik heb met de tervuur Reflex een goede wedstrijd gehad. Op het VP had ze een foutloos rondje, binnen de SPT en dat leverde een 3e plaats op (er waren er maar 3 foutloos, nr 1 en 2 waren van mijn clubgenootje) en daarmee ook een P'tje! Daarna de Jumping was weer foutloos, maar ze had een tijd van 44,04 en aangezien ik niet wist van de SPT was, was dat even afwachten. De SPT was helaas 44 seconde, dus ze was 0,04 seconde te langzaam voor nog een P'tje, dat was flink balen :cry: Een 7e plek was dat voor ons. De spel is nooit mijn beste onderdeel en we hadden 180 punten (heeft ze tot nu toe altijd gehad haha), ik was heel slordig aan het handlen (ik stond haar in de weg, was heel onrustig in mijn bewegingen). Dat leverde een 15e plek op. Was al met al best tevreden. :D

Met ZoomZoom liep het helemaal niet. Meneer deed gewoon niks, liep heel langzaam en leek er geen plezier in te hebben gister. Totaal niet het hondje zoals ik hem zelf ken. :cry: Het VP heeft hij uitgelopen binnen de MPT (maar goed, die was dan ook zo ruim) en was hij 12e. De Jumping liep hij al helemaal niet meer door en wachtte hij voor allerlei toestellen, dus vanwege de vele weigeringen een DQ. Het spel heb ik daarom ook niet meer gedaan. Moet zeggen dat ik er flink van baalde, want ik weet dat het er in zit, maar op wedstrijden komt het er maar niet uit. :ugh:
Afbeelding
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Wij hebben ook heerlijk gelopen, niet alles ging even netjes, maar over het algemeen super blij. Edwin en Isis en Ik met Jimmy hebben beide een promotie punt op het vaste parcours behaald. Jimmy werd zelfs 4de met een beker en ik heb met Enya het spel gelopen met een 3de plaats als resultaat, dus een tweede beker :mrgreen:

Isis
VP 5, Jump 19, spel niet gelopen

Jimmy
VP 4, Jump disk, spel 16

Enya
VP disk, jump 15, spel 3

Ayla
VP disk, Jump 5, spel 8

Sandra & Edwin
Syllvero

Gefeliciteerd allemaal :D :D :D
Ik heb een aantal forumleden zien lopen en met sommigen even gepraat.

Zoomzoom heb ik gezien( ik geloof Reflex ook) Chasin' , Ginger, de honden van Pumi en nog wel een paar.

Het was zo leuk en ben zo trots op Beike.
Op naar de volgende wedstrijd :D :cheer:
Danielle
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Danielle »

Ook ik heb zalig gelopen in de C midi klasse met 3 hondjes

Power en Speed:
Eager 1e plaats
Kahlen 2e plaats
Wicked dis

Vast Parcours:
Wicked 1e plaats en snelheid gehaald voor WAC kwalificatie
Kahlen snelste tijd, alleen afloop kat fout volgens keurmeester, wel veel punten voor WAC kwalificatie
Eager dis

Jumping:
Kahlen 1e plaats en uiteraard snelheid gehaald voo WAC
Wicked weigering, maar nog steeds de snelheid gehaald voor WAC kwalificatie
Eager dis

oftewel alle drie de onderdelen in C midi gewonnen met 3 verschillende honden en Wicked en Kahlen hebben weer goede zaken gedaan voor het WAC 2012!
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
linda]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mudi
Contacteer:

Ongelezen bericht door linda] »

Gefeliciteerd met de resultaten allemaal :ok:
Afbeelding
Syllvero

Danielle schreef: oftewel alle drie de onderdelen in C midi gewonnen met 3 verschillende honden en Wicked en Kahlen hebben weer goede zaken gedaan voor het WAC 2012!
Gefeliciteerd :D
Ik heb jou zien lopen met Wicked, geloof ik.
Met de lichtbruine/witte Bodercollie.
Danielle
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Danielle »

Beike06 schreef:
Danielle schreef: oftewel alle drie de onderdelen in C midi gewonnen met 3 verschillende honden en Wicked en Kahlen hebben weer goede zaken gedaan voor het WAC 2012!
wicked is zwart/wit, Eager is het blondje....
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
Syllvero

Danielle schreef:
Beike06 schreef:
wicked is zwart/wit, Eager is het blondje....
Sorry, dan heb ik jou met Eager zien lopen :D
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Danielle schreef:Ook ik heb zalig gelopen in de C midi klasse met 3 hondjes

Power en Speed:
Eager 1e plaats
Kahlen 2e plaats
Wicked dis

Vast Parcours:
Wicked 1e plaats en snelheid gehaald voor WAC kwalificatie
Kahlen snelste tijd, alleen afloop kat fout volgens keurmeester, wel veel punten voor WAC kwalificatie
Eager dis

Jumping:
Kahlen 1e plaats en uiteraard snelheid gehaald voo WAC
Wicked weigering, maar nog steeds de snelheid gehaald voor WAC kwalificatie
Eager dis

oftewel alle drie de onderdelen in C midi gewonnen met 3 verschillende honden en Wicked en Kahlen hebben weer goede zaken gedaan voor het WAC 2012!
Heb je met alle 3 in ring 3 zien lopen, gefeliciteerd.

Sandra & Edwin
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Mooie resultaten hoor voor de meesten, gefeliciteerd! :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”