tineke schreef:Maar mijn kop niet zo ver in het zand als de jouwe dat dan weer niet.
Toen ik aangaf Micron te willen aanschaffen heeft Marc me overigens ook gewaarschuwd

Nou prima dan toch.
Het komt misschien over alsof ik mijn kop in het zand steek, maar dat is gewoon niet zo.
Die onzinnige en onaardige manier van reageren vind ik inmiddels ook wel een keer genoeg geweest.
Dus laten we daar gewoon mee ophouden.
Het is me echt duidelijk dat er bepaalde risico's aan verbonden zijn.
En de dingen uit het verleden zijn niet leuk, maar daar heb ik enorm veel van geleerd.
Helaas door schade en schande, maar ik ben er absoluut een heel stuk wijzer door geworden.
Net zoals jij weet dat jouw grote hond prima samen kan met Micron, weet ik dat de combi waar ik nu voor kies ook kan.
Nog niet voor de volle 100%, en daarom wil ik dus alles stapje voor stapje aanpakken, de honden apart kennis laten maken op haar terrein. (Dit hondje heeft haar eigen karaktertje, dus ik ga er niet meteen klakkeloos vanuit dat élk klein teefje prima zal bevallen.)
Daarna gaan wandelen met het trio, en ze dan meenemen naar onze tuin om te kijken hoe dat gaat.
Stel dat ik bepaalde spanningen opmerk die geen goede voorbode zijn, dan gaat het hele feest gewoon niet door, en neem ik contact op met Kees. Hij wil haar nml heel graag mocht het bij ons niet gaan lukken.
Maar goed, daar komt ze ook tussen een heleboel groterds, waaronder Bouviers.
Vraag me dan toch af wat men daarvan vindt