Hoe dat komt al die imbeciele die tegenwoordig maar een hond aanschaffen en geen enkel idee hebben hoe er mee om te moeten gaan
Zo moet het maar normaal zijn dat er iemand aan komt lopen fifi aan de lange lijn o fifi wil even nieuwe vriendjes maken.
Mevrouw mijn honden vinden dat niet zo fijn. O maar iedereen vind fifi leuk hoor je moet je niet zo druk maken :N:
Waarna er een gegrom volgt van Sweet is nou eenmaal niet zo vriendelijk aan de lijn tegen jan en alleman en dat ontloop ik dus ook.
Los is het een engel maar aan de riem nee dan vertrouw ik haar niet voor de volle 100%
Nu liep ik net in het hondenpark alleen met sweet we hadden gefiets en dan kan ze nog even lekker lopen snuffen en der behoefte doen. Nou alles prima kom twee cavielers tegen geen enkel probleem.
Toen kwam er een mastino pup de hoek om gedenderd boven op sweet. Waar Sweet uiteraard van schrok en een snauw gaf. Ik roep Sweet meteen bij mij. Want er kwam een sjonnie en anita aangehold op het geblaf.
Pup stond nog steeds te dansen en te springen bij mijn benen erg lomp te doen maar niks kwaads.
Zegt anita tegen sjonnie kijk door dat soort kleine kuthonden wordt mijn hond nou verpest!
Dus ik zeg sorry hoor maar er was niks aan de hand Sweet corrigeerde de pup zijn lompe gedrag even.
JA en als je hond zo doet moet je hem vast doen stomme trut. En tja ik heb natuurlijk helemaal geen last van zwangerschapshormonen dus ik schoot uit mijn slof. Dat als ze zo een sterk ras neemt dat ze dan eerst wel is mag leren omgaan met honden etc etc weet niet meer wat er allemaal uit mijn mond rolde.
Ik heb sweet opgepakt en ben onder een scheldexplosie van sjonnie en anitas kant naar huis gelopen.
Nou lees ik hier dus ook steeds meer en meer van dit soort verhalen het vergalt echt mij het plezier waar zijn de leuke hondenbezitters met gewoon verstand van zaken waar zijn ze!!!!
nu moet ik weer door dit hele gebeuren janken en dat zullen ook wel de hormonen zijn maar god mensen doe toch is normaal.