Julia heeft al een paar dagen diarree, en die poept dan dus vrolijk elke nacht binnen, en ook elke dag als ik even weg ben.
En als ik haar dan uitlaat komt er bijna niets
De stouterd, maar ik hou wel van haar hoor
Moderator: moderatorteam

Ook daar hebben we het natuurlijk uitgebreid over gehad.Denise. schreef:Ben benieuwd wat de dames van elkaar vinden. Hoe is het poedeltje met andere honden?

Nou het zou leuk zijn als ze Julia meteen helemaal ziet zittenPaulala schreef:Ook daar hebben we het natuurlijk uitgebreid over gehad.Denise. schreef:Ben benieuwd wat de dames van elkaar vinden. Hoe is het poedeltje met andere honden?
Ze is wisselend per hond, net als Julia eigenlijk.
De ene hond vindt ze meteen helemaal leuk, de andere moet ze niet, en weer bij een ander kijkt ze de kat uit de boom en na even wennen gaat het prima en wil ze spelen.
Dus het is echt gewoon even afwachten, ze mogen elkaar.. of juist niet.
We zullen wel zien, ik ga gewoon blanco daarheen, en we doen net of we elkaar gewoon tegenkomen tijdens het uitlaten.
Dat is voor mij de meest ontspannen manier.

Ik ben helemaal vergeten wat er op de stamboom stond..Denise. schreef: Bij welke fokker komt ze eigenlijk vandaan?

Ja kan mij wel voorstellen dat je het vergeten bent, je denkt nu natuurlijk alleen maar aan die poedelPaulala schreef:Ik ben helemaal vergeten wat er op de stamboom stond..Denise. schreef: Bij welke fokker komt ze eigenlijk vandaan?
Als ik het ergens lees, dan herinner ik het me wel weer denk ik.
Ik zal het morgen nog eens vragen.
Frenk schreef:Een toy is dan wel weer klein genoeg om echt totaal niet als bedreiging gezien te worden, toch? Ik hoop ook dat het morgen goed gaat met de dames.![]()
Is het poedeltje (naam?) trouwens intact of geholpen?

Aimee schreef:Ik hoop dat je jezelf niet te enthousiast maakt, om iets wat misschien toch wat minder is.
Ik snap eigenlijk niet zo waarom je dan niet gewoon naar grote poedels bent gaan kijken? Dat lijkt me dan nog iets weerbaarder t.o.v. een stafford. Desalniettemin duim ik dat het goed gaat!!!

Whahaha, daar ga ik niet over natuurlijk.Ikke1980 schreef:Stel...als het nou niet klikt....mag ik haar dan???![]()

Ik begrijp het wel, dat jij valt voor een klein hondje, en dat het veel praktischer is, maarPaulala schreef:Aimee schreef:Ik hoop dat je jezelf niet te enthousiast maakt, om iets wat misschien toch wat minder is.
Ik snap eigenlijk niet zo waarom je dan niet gewoon naar grote poedels bent gaan kijken? Dat lijkt me dan nog iets weerbaarder t.o.v. een stafford. Desalniettemin duim ik dat het goed gaat!!!
Die past niet in een mandje op de fiets.
En die hou ik ook niet even op mijn arm.
En en en en... nou gewoon, ik ben voor kleine hondjes gevallen, kan ik ook niets aan doen.
Ik vind haar geweldig, en kwam haar toevallig tegen op mp, en het is ook nog eens dichtbij, en toevallig las de eigenaresse mijn mail tussen alle mails die ze kreeg, en ze reageerde, en het klikt, en gewoon!!! Het loopt zoals het loopt, en het voelt goed.
Paulala schreef:Whahaha, daar ga ik niet over natuurlijk.Ikke1980 schreef:Stel...als het nou niet klikt....mag ik haar dan???![]()
En Kees/Cees (sorry, weet niet hoe je het schrijft!!!) is eerst
Aimee schreef: Ik begrijp het wel, dat jij valt voor een klein hondje, en dat het veel praktischer is, maar
ik denk dat het ten opzichte van je honden, niet fijner of praktischer is. Straks loop je met 1 van de honden op de arm, gaat die wel overal mee naartoe, mag die wel op schoot etc. en daar gaat dan ineens wel meer aandacht naartoe. Misschien dat ze op het eerste zicht dan geen bedreiging vormt, maar uiteindelijk misschien juist wel, om de aandacht. Maar goed, ik ken je honden niet, die zal je zelf het beste kennen, ik denk alleen dat je ook aan hen moet denken bij het nemen van een dergelijk besluit, en daarnaast aan de veiligheid van de hond, die nog geen 4kg weegt.

Ik zeg nergens dat het zomaar een impulsaankoop is hoor! Maar je hebt altijd geroepen dat het niet kan, met je huidige samenstelling, en ik vind het apart, dat het nu opeens wel kan, en dan ook nog eens zo'n klein en kwetsbaar hondje.Paulala schreef:Aimee schreef: Ik begrijp het wel, dat jij valt voor een klein hondje, en dat het veel praktischer is, maar
ik denk dat het ten opzichte van je honden, niet fijner of praktischer is. Straks loop je met 1 van de honden op de arm, gaat die wel overal mee naartoe, mag die wel op schoot etc. en daar gaat dan ineens wel meer aandacht naartoe. Misschien dat ze op het eerste zicht dan geen bedreiging vormt, maar uiteindelijk misschien juist wel, om de aandacht. Maar goed, ik ken je honden niet, die zal je zelf het beste kennen, ik denk alleen dat je ook aan hen moet denken bij het nemen van een dergelijk besluit, en daarnaast aan de veiligheid van de hond, die nog geen 4kg weegt.
Ik heb overal aan gedacht![]()
Maak je geen zorgen.
Onze honden liggen sowieso al bij ons op schoot, dus zij mag er gewoon bij.
Ik ga sowieso al geregeld met de honden apart weg voor wat quality-time, dus dat blijft gewoon zo gaan.
En ik ga echt niet continu met haar op de arm lopen hoor, ze is een hond, en ze heeft pootjes om op te lopen.
Uiteraard denk ik aan Room en Juul in deze keuze!
Ik loop al maanden in mijn hoofd met het idee om er een leuk kleintje bij te nemen, mijn vriend was alleen nog niet om.
Een pup zag ik niet zo zitten.
En toen kwam dit liefie ineens voorbij, ik zag haar, en ik wilde meer van haar weten.
En zo is het gaan rollen, en ik heb overal bij stilgestaan, dit is niet iets van de ene op de andere dag, lijkt me inmiddels wel duidelijk of niet soms?
Volgens mij heb ik in dit topic uitgelegd waarom ik al die tijd heb gezegd dat het niet kon.Aimee schreef: Ik zeg nergens dat het zomaar een impulsaankoop is hoor! Maar je hebt altijd geroepen dat het niet kan, met je huidige samenstelling, en ik vind het apart, dat het nu opeens wel kan, en dan ook nog eens zo'n klein en kwetsbaar hondje.
That's all, ik hoop gewoon niet dat je tegen de lamp loopt, want ik gun het je van harte, echt waar