Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pupke!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Pupke!

Ongelezen bericht door gyanty »

Hier geen probleem geweest hoor. En ja Kay was een pup die alles pakte en die alles sloopte. Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd in 'speelgoed' voor gebruik een knoop legt. Speelgoed ligt op de grond, kleding van mij op de stoel of bank of op tafel. Kay had dat verschil in ieder geval wel snel door. En verschil tussen een stukje spijkerbroek en een hele spijkerbroerk is ook echt wel duidelijk hoor. Nee ik doe daar niet moeilijk over en ben gelukkig ook redelijk opgeruimd en als het drijgt mis te gaan dan ruilen we wel voor het speeltje wat van hem is. die liggen hier ook 24 uur per dag en mijn kleren dus niet.
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Leuk hoor dat je toch een dochter van Janis hebt. Zij is een heel leuke en lieve collieteef en Mr Bojangles vind ik persoonlijk een van de fraaiste dekreuen. Het fijne van een pup van een goede fokker is dat je altijd met vragen bij ze terecht kan. En Johanna is een fijne vrouw die altijd bereid is om je met raad en daad bij te staan :ok: .

Heel veel plezier met Fay!

Edit: dit is een link naar het collie- en sheltieforum. Daar kun je rasspecifieke informatie vinden van heel veel ervaren collieliefhebbers :wink: : http://scforum.magical-intentions.com/
Afbeelding
mixy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder

Ongelezen bericht door mixy »

lieke schreef:Leuk hoor dat je toch een dochter van Janis hebt. Zij is een heel leuke en lieve collieteef en Mr Bojangles vind ik persoonlijk een van de fraaiste dekreuen. Het fijne van een pup van een goede fokker is dat je altijd met vragen bij ze terecht kan. En Johanna is een fijne vrouw die altijd bereid is om je met raad en daad bij te staan :ok: .

Edit: dit is een link naar het collie- en sheltieforum. Daar kun je rasspecifieke informatie vinden van heel veel ervaren collieliefhebbers :wink: : http://scforum.magical-intentions.com/
Daar zit ik al op :) Alleen is m'n gebruikersnaam daar "Skipp" (geen ideeee waarom.. best stomme naam, maargoed vind het zoveel gedoe om het te veranderen :mrgreen: )
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

mixy schreef:
lieke schreef:Leuk hoor dat je toch een dochter van Janis hebt. Zij is een heel leuke en lieve collieteef en Mr Bojangles vind ik persoonlijk een van de fraaiste dekreuen. Het fijne van een pup van een goede fokker is dat je altijd met vragen bij ze terecht kan. En Johanna is een fijne vrouw die altijd bereid is om je met raad en daad bij te staan :ok: .

Daar zit ik al op :) Alleen is m'n gebruikersnaam daar "Skipp" (geen ideeee waarom.. best stomme naam, maargoed vind het zoveel gedoe om het te veranderen :mrgreen: )

Leuk, dan kom je daar ook wel weer tegen :wink: .
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Leuk, Mixy!

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb wel een mand voor je.
Kunststof, dus pupbestendig
Ook nog wel wat ander spul als je wilt, wat vetbedjes en zo.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
mixy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder

Ongelezen bericht door mixy »

Sorry, heb de update in de beginpost gezet :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”