Gefeliciteerd!
Alleen: 26 juni? Volgens mij vertel je je nu.

Mijn teefje is vandaag 32 dagen drachtig en die is echt uitgerekend op 20 juni
al maak ik me hier nu wel een beetje zorgen over.. ik lees verhalen over teven die in het begin van de zwangerschap weinig eten maar op een gegeven moment toch uit zichzelf aan het vreten gaan ipv eten.. ik vroeg dit na aan onze dierenarts en deze zei dat dit echt niet vanzelf ging maar dat we het eten lekkerder moesten maken..
Nou, nee hoor.
Met alle respect, maar lang niet alle dierenartsen hebben veel ervaring met dracht of daar goed kijk op.
Drachtige teven eten gewoon vaak bepaalde dingen niet meer en andere dingen wel.
Dat is instinct en ik heb geleerd in de loop der jaren dat hun instinct er heel wat meer kijk op heeft dan onze manier van denken.
Willemijn wil liefst alleen maar pens. Dat gaat niet door natuurlijk, maar ze krijgt wel vers met pens.
Ik geef nooit dingen als puppybrok. Hier krijgen de honden KVV, vers dus, en ik speen de pups daar ook op af.
In vers zit meer dan voldoende voeding en je kunt er relatief makkelijk dingen bijgeven die ze nodig hebben. Zo krijgen ze hier regelmatig een eitje en ook karnemelk is drie keer per week standaard.
Als je dat soort dingen geeft maak je het dus niet "extra lekker" maar geef je gewoon wat ze nodig hebben.
En ik weet wel zeker dat als je gewoon vers geeft en je kiest een complete mix met pens, dat jouw teefje gewoon lekker eet