Ik heb een boomertje wat mank loopt. Ik ben zelf wezen stappen gisteren avond en hij heeft dus de avond en nacht bij mijn zus doorgebracht. Zij kent hem heel goed en hij loopt blijkbaar sinds vanmorgen mank. Ze belde mij meteen... Hij heeft geen trappen gelopen, is wel op het bed gesprongen en er zelf weer afgesprongen, en is onder het bed gekropen.
Hij loopt als je van voren kijken links achter mank. Ik mag overal aan zitten, alleen bij zijn voetzooltjes probeert hij wel iets of wat te happen (niet gemeen maar zoals hij speels hapt). Ik mag zijn been strekken en buigen, geen enkel probleem... Ik heb ook bij de heupen gevoeld maar ik voel niets bijzonders...Hij belast het pootje helemaal niet overigens, en bij zitten gaat hij heel gek zitten. Hij is nog wel net zo vrolijk als anders en rent op en neer met zijn bot...
Zou het al tijd zijn om een dierenarts te bellen of kan ik beter tot morgen of dinsdag wachten, en hem rustig aan laten doen... Ik ben nogal overbezorgd normaal maar ik twijfel heel erg nu...
Graag tips?