Ik geloof toch echt dat jij het niet snapt of moeite hebt met begrijpend lezen.estherchip schreef:volgens mij snap je het niet helemaal... wij werken! op een stal daar mogen de honden mee naartoe, er is een kantine waar gewoon op het aanrecht brood ligt..bouvierpoedel schreef:Je kuntt toch ook etenswaren hoger en uit zicht zetten.estherchip schreef:ja wilde me er in eerste instantie niet teveel mee bemoeien, werk daar maar 2 dagen maar zoals ik het nu fout zie gaan vind ik het gewoon sneu.
ga er zeker even met haar (voorzichtig) over praten
maar ok, dus ook niet corrigeren als hij voor mn neus uit de prullebak eet, dingen van de aanrecht pakt, boven op mijn hond springt etc?
En je hond gewoon niet in een situatie bij die Rottie zetten.
Kom op zeg wie is er hier de baas over zijn eigen hond.??
Als zij niet naar haar Rottie omkijkt moet jij toch zorgen dat jouw hond veilg is.
Je loopt wel te zeuren oover haar hond ,maar je houd het belang van je eigen hond ook niet in de gaten als het gaat om zijn veiliheid.
En waarom zou ze die jonge Rottie met harde hand gaan opvoeden zoals jij wilt.??
Bij dat soort type honden escaleert het dan gewoon veel sneller en je vergeet dat het een jonge hond is
die nog in zijn opvoedingsfase zit en rottigheid gaat uithalen .
En die hond weet niet wat voor prijskaartje er aan die cap hangt hoor.
ik ben de baas wel over mijn hond hoor geloof meen waarom denk je in godsnaam dat ik m n eigen hond niet in de gaten hou? waar baseer je dat op? mijn hond is nl net een maandje ouder dus ik vind het geen excuus om te zeggen het is een jonge hond dus hij pakt alles in zn bek.. :S daarnaast, als ik m n hond bij me roep als hij weer zo vervelend opdringerig is dan rent hij er achteraan en blijft aandringen, ook al loopt mijn hond naast me.. weg sturen van hem is geen optie want hij luisterd toch niet maar MIJN hond loopt wel naast me.. dus ja.. doe ik het dan fout?
![]()
maar ok, ik hou verder m n handen ervanaf (nee ik ben niet degene die hem in z n nekvel pakt.. NOGMAALS)
maar hij word toch echt weggestuurd als hij net als wat ik hierboven schrijf bij mijn hond zo opdringt en zij gewoon naar mij toe komt als ik dat wil.. daarnaast mocht hij iets van mij kapot maken zal ik dat zeker bij baasje achterhalen ja.
Ook al luisterd jouw hond prima ,toch zet je hem/haar toch in de situatie waar de Rottie de fout in kant gaan om jouw hond te bezeren.
En als een jonge hond jat of dingen sloopt dan zorg je toch datt hhij de gelegenheid niet krijgt.?
Om je bammetjes op het aanrechtt te laten liggen is ook de kat op het spek binden en hem de gelegenheid geven.