Yuri heeft mij al voor dom en simpel uitgemaakt geloof ik. En ik zit ook al niet goed in mijn vel volgens hem.wendy71 schreef:Goede gezegd Jovka.![]()
Ik ben ook zeer benieuwd naar de cijfers van Yuri waarin zowat alle barf/nrv honden omvallen van de tekorten en gevaarte's van barf.![]()
![]()
Maar daar krijgn we geen antwoord op, vreesch ik, of we worden voor dom en simpel weg gezet, dat kan ook nog.
Dat mag hij best allemaal denken over mij, maar als iemand dingen beweert over het een of ander dan zie ik dat wel graag onderbouwt met wetenschappelijke cijfers. Want zomaar in het wilde weg roepen dat barf / kvv levensgevaarlijk is voor de hond en dat er een verband is tussen de medische problemen van je hond en het barf / kvv dat vind ik te ver gaan.
Maar die wetenschappelijke cijfers over de vele slachtoffers die kvv en barf veroorzaken bestaan niet, behalve in Yuri's wilde fantasieën. Net zoals Yuri ook de enige op deze aardkloot is die een hond geen carnivoor vindt. En dat de hond niet afstamt van de wolf. Is allemaal wetenschappelijk bewezen, maar dat schuift Yuri voor het gemak even opzij. Anders valt het nog meer op dat zijn theorieën niet kloppen.