Konah is nu 20 maanden en ik zit al een tijdje op haar 1ste loopsheid te wachten. Vorige week zondag met het lekkere weer naar een hondenstrandje toegeweest en daar waren een aantal kleine reutjes die allemaal erg veel interesse in haar hadden. Reuen jaagden haar allemaal na en snauwden ook elkaar af. In het begin heb ik haar laten gaan, ik dacht zelf dat ze nu wel snel loops zou gaan worden. Na een tijdje kreeg ik het toch benauwd omdat ze ook echt steeds op haar probeerden te klimmen en steeds aan haar zaten te likken etc. Ben toen weggegaan en heb thuis nogmaals gekeken maar geen bloed en ook niets gezwollen.
Heb haar iedere dag gecontroleerd maar ik zie en merk verder helemaal niets aan haar. De rest van de week weinig reuen tegen gekomen maar degene die ik wel tegen kwam vonden haar ook errug leuk.
Vandaag was het natuurlijk weer prachtig dus erg druk en de eerste labrador reu die we tegen kwamen besprong haar gelijk. Konah snauwde hem wel af maar hij bleef proberen dus maar snel doorgelopen. De rest van de ronde meerdere reuen tegen gekomen en allemaal probeerden ze erop te springen