Mooie hond hoor!marx-7 schreef:Tony, bedankt voor je uitgebreide antwoord! Daar heb ik wat aan....
Dat van Geleen had ik al eens eerder gehoord en die herdershond wat je scheste heb ik bij gestaan. Een erg mooie herder en redelijk rustig en lief. Ook zij vertelden me hetzelfde verhaal over dat bijten en ook al zal het verhaal misschien niet kloppen en er een reden voor dat bijterige gedrag zijn ik heb wel rekening te houden met het feit dat hier vaker de kleine van mijn zus rondkruipt (1 jaar) en kan daar dus absoluut geen risico mee lopen. Maar ik weet best dat je nooit geen honden bij kleine kinderen moet laten maar is simpelweg niet altijd te voorkomen.
In Heerlen deden ze niet moeilijk, ik mocht Max ten allen tijden mee nemen om "proef" te draaien.
Maar ik kom net terug van Maastricht en ben in eertste instantie wezen kijken naar Senna: http://www.ikzoekbaas.nl/dierenasielen/ ... onden/5413" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben met haar wezen lopen, is 1 jaar oud en zou een afgekeurde speurhond van de polite zijn. Géén pakwerker, dat wil ik niet maar ze zou niet goed apporteren. Is lekker rustig, ben 1 uur daar geweest en geen blaf gehoord en luisterde erg goed.
Ik heb een date geregeld tussen haar en Max en ga morgenmiddag ga ik met mijn schoonzus eens kijken of ze elkaar moeten en of het klikt want dat is een pré!
Ik kreeg veel uitleg over de hond en het enige wat ze niet prettig vind is druk verkeer, maar daar hebben we hier niet zoveel last van.
Ik hoop dat het wat wordt.....en anders zoeken we verder![]()
Marc
Waarom zou je geen hond willen die pakwerk heeft gedaan?