Eva "beet" gister een wielrennen met haar muilkorf om

Hij had niks dus.

Maar het was ook een lul en Eva had groot gelijk. Ik fietste op een fietspad van net iets meer dan een meter breed bovenop een brug boven de snelweg. Ineens hoor ik keihard remmen staat er een idioot op een wielrenfiets met het voorwiel tussen mij en Eva en schelden maar.... :N: Eva schrikt zich de tering net als ik. Dus voor ik haar kon terugtrekken sprong ze naar die man. Poten in zijn buik en muilkorf tegen zijn borst. Ik weet niet of ze wilde bijten maar ik vond het er niet zo vriendelijk uit zien al maakte ze geen geluid. Kerel nog meer schelden. Wat een idioten zijn dat zeg.
Geen bel, niet even roepen, gewoon je wiel tussen een fietser en zijn hond planten en dan gaan schelden. Eigenlijk schrok hij zich rot geloof ik van Eva. Maar dat geeft niet. Ik was wel blij dat ze de muilkorf om had want dit is nu precies een situatie waarin ze die nodig heeft want dit pikte ze terecht absoluut niet.

Maargoed, als ze gebeten had was ik weer ver van huis en dat schiet dan ook niet op. Nu kon hij mij niks maken en stond ik volledig in mijn recht gelukkig. Ik hoop dat hij in zijn broek zeek toen Eva tegen hem op sprong met haar Hannibal Lector muilkorf