Ik heb morgen een cursus in Gent en moet dus al vroeg de deur uit en aangezien ik ook niet precies weet hoe laat ik weer thuis ben was dit het handigste, hoeft mijn pa niet thuis te blijven om mijn honden meerdere malen uit te laten.
Het is nu de derde keer dat ze gaan en ik vind het nu al een stuk makkelijker als de eerste keer.
De vorige keren dat ik ze bracht heb ik ze eerst in de uitlooprennen buiten gezet, maar nu mochten ze gelijk naar binnen.
Marouck liep naar binnen alsof het iets is wat ze dagelijks doet, besteedde geen aandacht aan de andere honden, rende zo haar kennel in en zette het op een blaffen.
Biène liep wat meer schuchter naar binnen, besteedde geen aandacht aan de andere honden maar moest even een zetje krijgen om de kennel in te gaan. Jan deed gelijk de schuif naar buiten open en Biène koos er gelijk voor naar buiten te gaan, dat vond ze blijkbaar fijner.
Komt vast door de muziek
Nou ja....morgenavond haal ik ze weer op. Ik heb afgesproken dat ik bel als ik de snelweg afga, dan is het nog een kwartiertje rijden ongeveer. Als Jan dan al weg zou zijn zou ie ze in de uitlooprennen buiten zetten, zodat zijn vrouw ze niet uit de kennel hoeft te halen maar ik dat zelf kan doen.
Kan straks wel even dweilen zonder dat er gelijk weer hondenpootjes staan overal, na de zwempartij van vanmiddag is het wat modderig binnen.