Weet je, het blijft zo dat in de wetenschap niet één ding waar is en het andere niet.
Je kunt altijd verschillende ideeen hebben of conclusies trekken.
Het is wel vreemd dat dierenartsen de adviezen van fabrikanten niet volgen, dan zou ik willen weten waarom, hebben ze dan meegemaakt dat het misging ofzo?
Als je je verdiept in medisch onderzoek, ook bij mensen, kom je er al snel achter dat immuniteit erg ingewikkeld is, en dat bv labuitslagen ook vaak verschillende te interpreteren zijn.
Als de dierenarts je niet wil aanhoren of kortaf doet en geen uitleg kan geven, tja dan zou ik ook een ander zoeken. Ik ben benieuwd, ga straks en zal het melden.
Overigens heeft je dierenarts de klok horen luiden maar weet de klepel niet te hangen, want een enting zoals weil mag max 1,5 jaar verlopen. Dan moet je wel boosteren.
Enkele maanden rechtvaardigt dat dus niet volgens de fabrikant. Ik heb het nl nagevraagd. Als zij dat zeggen weet je zeker dat het minimaal klopt.
Ik kom beslagen ten ijs dat is wel leul, dit wist ik voorheen niet en had ie me hiermee kunnen overrompelen....
Dank dus voor de info!!!!