gister weer dat hij wat enthousiast was en bij elke stap liep alsof die poot verlamd was.
verder laat ie dat pootje niet meer met rust en likt ie de hele poot rauw zodra ik het niet zie.
dierenarts snapt daar iig niks van, maar het bultje bleek een talgbultje. dus snoetje om, naaldje erbij, prikken, knijpen, nog verder prikken. een spartelende hond en best wat bloed.
snoetje af, koekje erin, en cas was weer blij. kleine knapperd
hij woog nog precies hetzelfde als 6 jaar terug ofzo, goed in zijn spieren, gewrichten werken goed, gewicht vond ze perfect, kortom, hij is door de apk heen en ik doe het dus toch goed met hem
maar goed, haar advies is dus, 2x per dag in de biotex of soda, afdrogen en verder continu een sok om.
weken in de biotex ofzo vind ik uiteraard prima, maar is het nou wel handig om die poot in te pakken?
mij lijkt het eigenlijk beter om gewoon aan de lucht te laten drogen, hij heeft enorme zweetpoten en allemaal "schaaf"wondjes tussen zijn zooltjes, dat gaat dan toch hartstikke broeien en smetten?
en dan gewoon 's nachts en als ik weg ben ff wat er omheen. of voor buiten ofzo.
ben benieuwd wat jullie het handigst lijkt.
voorfoto:

nafoto: