Ik ga een onderlinge wedstrijd doen (en verliezen
Ik snap "jumping" en "vast parcours" maar wat is het spel-onderdeel Gambling? Hoe werkt dat?
Suzanne
Moderator: moderatorteam

je kan proberen alle toestellen op een hoop leggen en hoog zeggen, misschien werkt het?Suzanne123 schreef:Dus een soort "ren je rot" en "doe maar wat" als het maar punten oplevert? Je mag je eigen parcourtje bedenken? Is dat wat je zegt?
En ik neem aan dat je dat ook gewoon 1 voor 1 doet (eh.. ja, natuurlijk)
Suzanne

nee elk toestel mag een onbeperkt aantal genomen worden maar volgens mij weer niet achter elkaar... ach als het goed is hoor je het voordat je startSuzanne123 schreef:En je mag elk toestel 1 x nemen?
Dan heb ik 1 ongeleid projectielen 1 te sturen hondje.
Als volgorde niet boeit en het toestel "alleen maar" correct moet worden genomen in een door mij / mijn hondte bepalen volgorde komen we best een heel eind (of niet).
Ach, het gaat om de lol, maar mijzelf kennende zullen de zenuwen door mijn keel gieren!
Suzanne

Weet ik niet, maar dan doe ik niet mee, als er gefilmd wordt!EschaenStefanie schreef:nee elk toestel mag een onbeperkt aantal genomen worden maar volgens mij weer niet achter elkaar... ach als het goed is hoor je het voordat je startSuzanne123 schreef:En je mag elk toestel 1 x nemen?
Als volgorde niet boeit en het toestel "alleen maar" correct moet worden genomen in een door mij / mijn hondte bepalen volgorde komen we best een heel eind (of niet).
Ach, het gaat om de lol, maar mijzelf kennende zullen de zenuwen door mijn keel gieren!
Suzanne
word er gefilmd?

Ongetwijfeld, maar ik wil niet in beeld en al helemaal niet in bewegend beeld; zoiets komt op websites en gaat een eigen leven lijden en dus, nee dank u!EschaenStefanie schreef:ah joh, filmen is hardstikke leerzaam... ik leer nog steeds van mijn filmpjes
ik vraag me af of die angst wel zo reëel is maar goed. Iedereen zijn eigen ideeën en daar heb ik respect voorSuzanne123 schreef:Ongetwijfeld, maar ik wil niet in beeld en al helemaal niet in bewegend beeld; zoiets komt op websites en gaat een eigen leven lijden en dus, nee dank u!EschaenStefanie schreef:ah joh, filmen is hardstikke leerzaam... ik leer nog steeds van mijn filmpjes
Als het puur is voor mijzelf en alleen ik het te zien krijg okay, verder niet.
Suzanne

Hahaha, zegt zij diplomatiek.EschaenStefanie schreef:ik vraag me af of die angst wel zo reëel is maar goed. Iedereen zijn eigen ideeën en daar heb ik respect voor
Je mag alles 2x nemen behalve de hoogte sprongen die mogen vaker genomen worden. Toestellen van gelijke waarde mogen niet achter elkaar genomen worden. BV Palen en schutting zijn beide 30 punten waard dan moet hier bv een sprong tussen zitten.EschaenStefanie schreef:nee elk toestel mag een onbeperkt aantal genomen worden maar volgens mij weer niet achter elkaar... ach als het goed is hoor je het voordat je startSuzanne123 schreef:En je mag elk toestel 1 x nemen?
Suzanne
word er gefilmd?