Ik ben even helemaal van slag en weet ook even niet waar ik het zoeken moet.
Het enige wat door me hoofd schiet is dat ik mijn hond niet zijn verdere leven alleen aan een riem wil laten slijten, hij is nog zo jong en geniet nog overal van.
Ik heb de dierenarts vertelt dat ik KVV voer en vroeg of ik niet zelf met eventuele supplementen het gewricht soepel kan houden.
Ja uiteraard zegt ze kan je dat zelf met supplementen doen alleen je moet je er dan wel heel goed in verdiepen want er is zoveel 'troep' op de markt.
Zelf kon ze me niet vertellen/aanraden wat het beste was, ja brokken maar daar wil ik het liefst niet op over gaan.
Mozes mag ook absoluut niet dikker worden, en nu hij in zijn bewegingen al beperkt moet worden durf ik al helemaal niet op brokken te gaan.
Ben al het internet aan het afstruinen naar supplementen maja net zoals de DA al zei je heb zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Zou heel fijn zijn als er hier mensen zijn die ook bepaalde supplementen geven tegen ernstige artrose en daar ervaring mee hebben mij daarin een beetje weg wijs willen maken.
Ik heb nu zoiets van ik ga me uiterste best doen om hem zo soepel mogelijk te houden maar absoluut niet alleen aan een riempje ... dan liever een korter leven met nog plezier en geluk als een leventje alleen aan een riempie en niks meer mogen doen ( dat vind ik geen hondenleven )
Hij moet vanaf nu trouwens ook aan de ontstekingsremmers en pijnstillers.
Ik zit eventueel nog te denken aan een second opinion, maar zelfs voor mijn 'leken' ogen was het overduidelijk dat in vergelijking met zijn andere poot het echt niet goed eruit zag, ze liet me zien wat allemaal extra botgroei was en dat was echt best pittig.
Nou weet even niet meer wat ik schrijven moet, ben nog niet helemaal bijgekomen van de schrik.
Hoop dat jullie me een beetje wegwijs kunnen maken in het geven van supplementen voor artrose.
Alvast bedankt in ieder geval