Tamara&Dana schreef:En als je met je ukkepukkie niet er tegen kan
dat je in een losloop gebied loopt waar ook joekels lopen moet je er niet gaan lopen

Mee eens. Maar waar zegt iemand iets anders dan? Volgens mij heeft hier niemand een probleem met honden die gewoon aan komen lopen/rennen. Ik zal hoogstens Saar optillen als ik de boel niet vertrouw, maar ga een hond die alleen maar nogal hard aan komt stuiven echt niks doen hoor! Ook niet als ze naar Saar gaan springen. Dan glimlach ik naar de baas, en hou mijn hand zo dat hondjelief niet tegen mijn neus aan kan stuiteren

Als die baas dat nou minutenlang laat duren glimlach ik bepaald niet meer naar hem/haar, maar dan nog zal ik die hond niks doen, dat gaat namelijk nergens over dan.
Zoals Lieke meen ik ook al zei, het gaat om honden die echt mijn hondje schade toe komen brengen. Die heb ik dus ook nog nooit geslagen laat staan geschopt, maar ik vind dat niet zo vreselijk moreel verwerpelijk als iemand dat dan wel doet. Ik vind het moreel verwerpelijker dat je je hond de kans geeft om een andere hond te gaan slopen.