Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nou ja zeg... dat is maf...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Nou ja zeg... dat is maf...

Ongelezen bericht door blondie »

N.a.v. topic van Reneey in medisch dat ze foto's wil laten maken van haar hond. Zocht ik op artrose, bij honden m.n. na kwetsuur.
Kom ik hier terecht http://www.nmlhealth.com/c,5699,,/Artrose-hond.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat fotootje... dat is Finn :80:

Vind het wel een mooie foto maar eh :denken:
Goed dan moet je geplaatste foto's maar beveiligen, al zou ik niet weten hoe.
Maar het is wel erg raar om je eigen hond zo op een site te zien als je er niets van af weet :klaar: .
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Re: Nou ja zeg... dat is maf...

Ongelezen bericht door yamie »

klacht indienen bij Geer :engel: :engel:
blondie
Zeer actief

:roos: welke Geer?
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Zo kwam ik een keer mijn eigen klauwkikker tegen op MP
had die persoon er ook nog bij gezet dat dit haar kikker was op de foto die ze verkocht!
Nou echt NIET, dus dat heb ik dr ook even gestuurd... daarna was de advertentie weg en ik heb er niks meer over terug gehoord :klaar:
Afbeelding
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

yamie schreef:klacht indienen bij Geer :engel: :engel:
:smile:
blondie
Zeer actief

EstherK schreef:
yamie schreef:klacht indienen bij Geer :engel: :engel:
:smile:
ik snap hem echt niet he toe leg even uit :19:

Het is gewoon raar als je een willekeurige site aanklikt voor info en je ziet een foto van je eigen hond erbij staan, deze foto staat op de kast notabene.
Marlon
Actief
Mijn ras(sen): Tervuerense Herder, Chihuahua
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlon »

Ayurveda schreef:Zo kwam ik een keer mijn eigen klauwkikker tegen op MP
had die persoon er ook nog bij gezet dat dit haar kikker was op de foto die ze verkocht!
Nou echt NIET, dus dat heb ik dr ook even gestuurd... daarna was de advertentie weg en ik heb er niks meer over terug gehoord :klaar:
Ja, ik ben ook een foto van mijn hond tegen gekomen bij een MP advertentie. Ik wist niet dat ik mijn hond ging verkopen :19:
Na een mailtje is gelukkig de foto toen weggehaald.

Als jij niet wilt dat je hond op die site gebruikt wordt, zou ik ook een mailtje sturen. Raar dat ze dat zomaar doen, zonder eerst toestemming te vragen. :U:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik zou een mailtje sturen met de medeling dat ze die foto best mogen gebruiken zolang ze me daarvoor betalen.
Ik vind het nogal brutaal eigenlijk :mep:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Haha, bij deze Geer!

Ik werk (nu nog) bij NML health en heb een aantal jaren terug (misschien nog wel namens Puur Natuur) een oproep hier (en elders) gevraagd om foto's in te sturen om te gebruiken bij artikeltjes. Daar is deze foto op ingestuurd. ALs je wilt kan ik wel even kijken of ik het 'bewijsmailtje' nog ergens heb. Ik heb er ooit een apart Yahoo-account voor aangemaakt, maar weet niet of ik de gegevens daarvan nog heb :denken:

Als je eraf wilt: zeggen hoor! Dan vis ik je van de site en delete ik je foto uit mijn fotomappie :wink:
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Even voor de duidelijkheid: ik zou nooit en te nimmer ongevraagd foto's plaatsen.
blondie
Zeer actief

Marlon schreef:
Ayurveda schreef:Zo kwam ik een keer mijn eigen klauwkikker tegen op MP
Ja, ik ben ook een foto van mijn hond tegen gekomen bij een MP advertentie. Ik wist niet dat ik mijn hond ging verkopen :19:
Na een mailtje is gelukkig de foto toen weggehaald.

Als jij niet wilt dat je hond op die site gebruikt wordt, zou ik ook een mailtje sturen. Raar dat ze dat zomaar doen, zonder eerst toestemming te vragen. :U:
Had liever even gevraagd geweest ja, het is zo raar zo een foto te zien op een site, en een foto die je niet zelf geplaatst hebt.
Maar ach staat me nu best die foto, ik vind het ook een mooie foto en heb leuke herinneringen aan die dag maar had graag wel zelf toestemming willen geven dan dat een foto zomaar op een site geplaatst wordt.
Want ik heb geen contacten met deze site, en nu is Finn geen hele bekende herder die dus als billboard gebruikt zou zijn als promotie van deze hond gebruikt ook bachbloesem of wat ook op deze site als medicatie genoemd wordt.
Ik ken deze site niet, en deze hond gebruikt ook niet middelen of medische hulp die op deze site geboden wordt.
Het is niet meer als een leuk plaatje ter illustratie, maar ik had toch graag wel een vraag gehad of ze de foto mochten gebruiken eerlijk gezegd.
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Even boven je lezen! Ik zal de foto weghalen, want ik wil geen onduidelijkheid mbt toestemming en al helemáál niet de suggestie dat de foto van internet zou zijn geplukt :wink: Telletje, dan vervang ik hem! :wink:

Dit was destijds een van de topics, hiervoor is er nog eentje geweest:
http://www.hondenforum.nl/plaza/cafe-de ... hilit=foto" onclick="window.open(this.href);return false; stukjes
blondie
Zeer actief

Geer schreef:Haha, bij deze Geer!

Ik werk (nu nog) bij NML health en heb een aantal jaren terug (misschien nog wel namens Puur Natuur) een oproep hier (en elders) gevraagd om foto's in te sturen om te gebruiken bij artikeltjes. Daar is deze foto op ingestuurd. ALs je wilt kan ik wel even kijken of ik het 'bewijsmailtje' nog ergens heb. Ik heb er ooit een apart Yahoo-account voor aangemaakt, maar weet niet of ik de gegevens daarvan nog heb :denken:

Als je eraf wilt: zeggen hoor! Dan vis ik je van de site en delete ik je foto uit mijn fotomappie :wink:
Haha ook weer uit de lucht, ja ik kan me dat herinneren dat ik bij sommige mailings heb gezegd geen probleem :tongue:
Misschien voor je weggaat daar even laten weten dat degene diens foto ze gebruiken even een mailtje krijgen dat de foto gebruikt is en op welke website.
Voorkomt misverstanden :engel:
blondie
Zeer actief

Geer schreef:Even boven je lezen! Ik zal de foto weghalen, want ik wil geen onduidelijkheid mbt toestemming en al helemáál niet de suggestie dat de foto van internet zou zijn geplukt :wink: Telletje, dan vervang ik hem! :wink:

Dit was destijds een van de topics, hiervoor is er nog eentje geweest:
http://www.hondenforum.nl/plaza/cafe-de ... hilit=foto" onclick="window.open(this.href);return false; stukjes
Geer laat staan!
lees mijn reactie hierboven!
Sorry voor de verwarring
Geer
Zeer actief
Contacteer:

blondie schreef:
Geer schreef:Haha, bij deze Geer!

Haha ook weer uit de lucht, ja ik kan me dat herinneren dat ik bij sommige mailings heb gezegd geen probleem :tongue:
Misschien voor je weggaat daar even laten weten dat degene diens foto ze gebruiken even een mailtje krijgen dat de foto gebruikt is en op welke website.
Voorkomt misverstanden :engel:
Ah, gelukkig. Voel ik me iets minder boevig :mrgreen: Ik heb hem bij dit stuk gebruikt ter illustratie van een gezond bewegende hond. Als je wilt haal ik hem weg hoor! Wel communiceren wij altijd dat onze klanten wel onze productfoto's mogen gebruiken, maar nooit foto's van dieren. Dus als het goed is vind je hem nergens anders! (en laat het anders weten, dan ga ik d'r even met de stok overheen :zweep: )
blondie
Zeer actief

:mrgreen: nee hoor vooralsnog nergens gezien, maar ik wist niet dat deze gebruikt was misschien is dat iets om mee te nemen dat iemand een mailtje krijgt dat een foto gebruikt is op een bepaalde site.
Ik kwam er nu bij toeval achter en dat voelt raar, net alsof een willekeurig iemand een foto van het net heeft geplukt.
Maar als je weet op welke site je fot is gebruikt dan speelt dat niet, dan ben je alleen maar trots eerlijk gezegd :pffff:
En ik vind ditzelf een van de mooiste foto's van mijn mannetje in actie en ik had daar een leuke dag, laat maar lekker staan. :engel:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”