Marlon schreef:Ayurveda schreef:Zo kwam ik een keer mijn eigen klauwkikker tegen op MP
had die persoon er ook nog bij gezet dat dit haar kikker was op de foto die ze verkocht!
Nou echt NIET, dus dat heb ik dr ook even gestuurd... daarna was de advertentie weg en ik heb er niks meer over terug gehoord

Ja, ik ben ook een foto van mijn hond tegen gekomen bij een MP advertentie. Ik wist niet dat ik mijn hond ging verkopen
Na een mailtje is gelukkig de foto toen weggehaald.
Als jij niet wilt dat je hond op die site gebruikt wordt, zou ik ook een mailtje sturen. Raar dat ze dat zomaar doen, zonder eerst toestemming te vragen.

Had liever even gevraagd geweest ja, het is zo raar zo een foto te zien op een site, en een foto die je niet zelf geplaatst hebt.
Maar ach staat me nu best die foto, ik vind het ook een mooie foto en heb leuke herinneringen aan die dag maar had graag wel zelf toestemming willen geven dan dat een foto zomaar op een site geplaatst wordt.
Want ik heb geen contacten met deze site, en nu is Finn geen hele bekende herder die dus als billboard gebruikt zou zijn als promotie van deze hond gebruikt ook bachbloesem of wat ook op deze site als medicatie genoemd wordt.
Ik ken deze site niet, en deze hond gebruikt ook niet middelen of medische hulp die op deze site geboden wordt.
Het is niet meer als een leuk plaatje ter illustratie, maar ik had toch graag wel een vraag gehad of ze de foto mochten gebruiken eerlijk gezegd.