Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
daklozen en honden
Moderator: moderatorteam
- rubyred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.
- Aantal honden: 3
Re: daklozen en honden
Het is een schat van een hondje wat nu in ieder geval een goed leven heeft wat ze zo verdient.
- iones
- Zeer actief
Heeft hij een goed leven ja? Ik bedoel, is er echt kwaliteit in zijn leven en kun je merken dat die hond dat ook zo ervaart? Want je beschrijving van zijn hoedanigheid klinkt niet zo best.rubyred schreef:Het is een schat van een hondje wat nu in ieder geval een goed leven heeft wat ze zo verdient.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- rubyred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.
- Aantal honden: 3
Ja hij heeft een goed leven, geen pijn, eet goed (zacht voedsel) en kwispelt het staartje als die bv aandacht krijgt en houdt van kusjes geven. Hij heeft energie en is levendig, komt happy over en het lijkt of hij dankbaar is dat die nu een goed leven heeft...........iones schreef: Heeft hij een goed leven ja? Ik bedoel, is er echt kwaliteit in zijn leven en kun je merken dat die hond dat ook zo ervaart? Want je beschrijving van zijn hoedanigheid klinkt niet zo best.
- iones
- Zeer actief
Daar ben ik blij om.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen