Het punt is dat ze bij iedere dierenarts zo reageert. Het is de geur waardoor ze in de stress raakt, volgens mij.P!nki schreef:Lune is in Dieren geweest in de kliniek daar, en ze hadden het aantal toch bijna goed, 7 pups gezien, 7 levend geboren, 1 niet verder ontwikkeld pupje.Marjoleine schreef:Patty, stress kán
Ten eerste zijn die vaak helemaal niet zo goed., ten tweede willen die altijd maar scheren en ten derde moeten die honden dan liggen op zo'n stomme tafel.
En dat is dus alles bij elkaar niet leuk
ten tweede hoefde ze niet geschoren te worden, en ten derde hoefde ze niet te liggen op de tafel maar mocht gewoon staan.
Oftewel, er zijn heus wel goede da's te vinden.
Voordat we verhuisd waren ging ik altijd naar 1 en dezelfde kliniek. Daar was het al zo.
Ik ging naar Sleeuwijk voor de HD-foto, daar ging het redelijk.
Ik ben nu nog naar 2 andere praktijken geweest, omdat we nu verhuisd zijn en daar is ze dus bij allebei zo gestressed. Ik denk dus dat het niet uit maakt, naar welke praktijk ik ga. Die stress zal blijven.
Daarom wil ik geen echo laten maken óf eventueel een echo aan huis.
Maar goed, misschien kan ik gewoon beter wachten en rond 5 a 6 weken zie ik waarschijnlijk wel de gewichtstoename als ze drachtig is.