Ik heb het niet altijd door wanneer mensen sarcastisch zijn*Ellen* schreef:Mijn posting was niet serieus bedoeld.kiwi1990 schreef:Dat gaat hij helaas niet doen, heb dat overlegt met hem..*Ellen* schreef:Kan je je exvriend niet verplichten om je financieel bij te staan voor je woonruimte en de dieren?
Lijkt me wel zo makkelijk, het proberen waard !
Hij heeft wel aangeboden, als ik echt niets vind, en in de problemen kom ik bij hem terecht kan tot ik iets zelf heb gevonden.
Maar ook bij zijn huis kunnen geen dieren gehouden worden.
Je zit zo in een slachtofferrol en ik heb de indruk dat je weinig moeite doet om daaruit te klimmen. Je hebt tegen je zin een Wajonguitkering schrijf je. Zijn er geen mogelijkheden daar (gedeeltelijk) uit te komen? Heb je dat geprobeerd ?
Wil je tot je dood afhankelijk van andere mensen blijven?
Bij de eerste aanvraag heb ik gezegt dat ik kon werken en wilde werken. Dit heb ik toen ook met begeleiding een werktraject opgezet om mij weer in het goede ritme te zetten, maar het was gewoon niet vol tehouden. 2 woongroepen verder hebben ze aan de bel getrokken en een 2e aanvraag gedaan. En met de 2e aanvraag ben ik 100% afgekeurd.
Ik zou heel graag weer wat willen doen, en af toe ben ik eigenwijs en ga ik bv een dag werken op de manege, maar dan lig ik wel de rest van de week uit de running. Had dit ook met school dat ik het moeilijk vol kon houden, vmbo (met moeite) afgerond op het mbo storte ik in.
Het liefst zou ik gewoon als ieder ander mens gewoon willen werken, een uitkering is helemaal niets. Maar ik krijg hier het gevoel alsof ik geen moeite doe, en maar een vieze uitkeringstrekker ben, en daarom schiet ik in de verdediging