Hij is loodgieter, en komt dus veel bij mensen thuis. Ook soms hele vieze huizen. Het toppunt was dat hij een keer bij hele arme mensen was, die deden hun was in een grote emmer en sloegen erop met een tennis racket :N: Zielig dacht ik, maar die mensen hadden hem verteld dat ze het wel prima vonden zo en geen zin hadden om te werken
Echt hoor, hij komt met de vreemdste verhalen thuis!
Nou ja, een uurtje of twee geleden krijg ik een smsje, of ik een pit pupje wilde...Uhhm hoezo? Blijkbaar hadden hele arme mensen een nestje liggen dat behoorlijk verwaarloosd was. En als mijn man zegt dat dat pupje hulp nodig heeft, dan is dat ook ECHT zo. Dus ik heb gezegd....MEENEMEN!
Hij moest er nog voor betalen ook, wat hij ook nooit wilde doen (alle drie onze honden waren gratis
Hij gaat proberen haar vandaag mee te nemen daar vandaan.
Ik weet alleen dat het een teefje is en dat ze zo'n 7 weken oud is. Heb nog geen foto oid gezien, ben dus heel benieuwd, en dan vooral in wat voor toestand ze is.
Misschien houden we haar, misschien knappen we haar op en dan zoeken we naar een goed huisje. Wat ik bij voorbaat eigenlijk niet wil, ivm de vele honden gevechten hier.
Maar goed, ik wilde dit even delen. Maak me zorgen dat er ergens een klein puppenmeisje is dat hulp nodig heeft en dat het misschien wel een paar dagen kan duren voordat ze hier komt.
Iemand die wat info heeft over een zogenaamd 'pitje'? Het zijn kruisingen die lijken op een Stafford maar daar is ook alles mee gezegd.
Feit is wel dat we dan drie teefjes hebben, maar de vraag of dat goed gaat komen.