Verhalen. Verhalen zijn momentopnames en tijdige zaken. Want je denkt toch niet dat elk probleem dat ik met mijn jonge herder gehad heb nog steeds een probleem is? Ik ben sowieso van mening dat je 3 jaar moet werken met bepaalde honden om er een stabiele en leuke situatie van te maken. Koop je een jonge pittige hond dan moet je daarin investeren en dingen kunnen slikken. Anders moet je er niet aan beginnen. Niemand heeft een perfecte herdershond van 11 maanden. Bestaat niet. Beest is nog lang niet klaar. Als je serieus over mijn hond zou willen praten dan zal je moeten beginnen met mij vragen te stellen.chrico schreef:Om te voorkomen dat wij weer bonje krijgen want een gesprek gebaseerd op je eigen verhalen hier op het forum is gewoonweg niet mogelijk blijkt wel.MARC_S schreef:Omdat ik niet gewenst reageer? Waar zeg ik iets wat niet klopt? Want jij zegt letterlijk dat je het anders gedaan zou hebben als ik. Als ik dan zeg dat je daar geen oordeel over kan hebben is dat een ongewenste reactie? Wat wil je dan? Horen dat jij het beter kan dan ik met een hond waar ik 24-7 al meer dan 3 jaar lol mee heb? Je begrijpt toch neem ik aan dat ik me daarover niks laat vertellen door iemand die die hele hond niet kent? Ik heb me wat laten vertellen door de gedragsdeskundigen waar we geweest zijn met de hond en door de mensen die ervaring met dit soort honden hebben. Dat lijkt me veel zinvoller dan aannemen dat jij een betere methode hebt voor een hond die je niet kentchrico schreef:We stoppen maar weer![]()
Even voor de duidelijkheid, alsof jij je door mij iets laat vertellen over hoe je met jouw honden moet omgaan? Dus ga dat andersom dan ook niet proberen. Immers, je zegt letterlijk dat je mijn pup anders zou aanpakken. Waarop baseer je dat in hemelsnaam?Dus ik vind mijn reactie gewoon vriendelijk en niet meer dan logisch.
Vandaar dat ik stop, even goede vrienden
Ruzie maken doe je maar in je eigen tijd.