dit cavaliertje zit vol klachten, krabben aan de lijn, kan geen halsbandje om , laat zich met geen mogelijkheid borstelen, kan niet op de bank springen en gilt zo nu en dan vreselijk als je haar op wilt pakken.
Ze is nu 19 mnd en loopt erbij alsof ze zeker 8 jaar is , dus ik zit hier behoorlijk van mijn stoel te vallen als ik lees dat er gewoon nog steeds D honden worden in gezet.
Ik mag toch van harte hopen dat hondeschool shana niet meer met dit D teefje gaat fokken.
De syring vererft steeds sterker , iedere genaratie, hoe stom kun je zijn om een aangedane hond in te zetten.
Dit is vragen om ellende ofwel bewust ellende op de wereld zetten.
Ik zie dagelijks waar zo'n hondje doorheen moet, nu met medicijnen gaat het wat beter ,maar wie wil er dat zijn hondje benden de twee jaar al zwaar aan de medicatie zit? daar koop je toch geen hond voor en daar zouden fokkers zich eens wat bewuster van moeten worden.
hoeveel verdriet je de mensen aandoet door zulke combinatie's te maken.
Dit hele ras is kapot gefokt door fokkers die maar steeds die DxA combinatie's goed praten .
Het valt allemaal wel mee??????? Dacht het niet
En als zo'n rasvereniging nou echt eens liefde had voor zijn ras dan zou deze zulke fokkers weren ,maar ze doen allemaal net zo hard mee
Tegen een fokverbod zeg ik heel hard JA!