Yolah is ook loops en wat ben ik blij dat er geen reu in huis is... :N: De sloerie staat jankend te kwijlen naar 2 chihuahua-heren die we soms tegenkomen met uitlaten.

Spontaan is ze ook doof geworden en ze kan ineens niet meer zo hard doorlopen, die poten schijnen ook te gaan haperen tijdens een loopsheid.
Ik heb de lol er wel vanaf, ook omdat deze loopsheid al binne 4 maanden na de vorige komt. De laatste keren is ze ook steeds schijnzwanger geweest en er komt ook nog eens bij dat ik in de weken (zo'n 4-6weken) voor de loopsheid 52 kilo PMS aan de lijn heb hangen. Dan kan ze niemand luchten of zien en wil ze alles en iedereen wel verscheuren. Daar geniet ik niet echt van...

Bovendien heeft ze bedacht dat als je loops bent, je veel moet drinken, want dan kun je nog meer plasjes doen om leuke kerels te lokken! Met als resultaat dat ze nu op water-rantsoen is, omdat ze al een paar keer in huis heeft gepist, tot ongenoegen van mijn laminaat.

Ik ga er vanuit dat dit haar laatste loopsheid is, want als het aan mij ligt gaat het mes er in.
Zo.
In principe vond ik het nooit nodig om in een gezonde hond te snijden, maar ik ga me echt niet constant lopen ergeren aan een oostindisch dove hond die kwijlend achter elke rat met ballen aan wil, ondertussen het huis vol pist en daarna met een stel klotsende tieten en een knuffel rondloopt...