Ik vind dit echt te gek voor woorden!
Dus als je full-time werkt, word je hier moreel verplicht om je hond mee te geven aan een uitlaatservice of je bent een hondenbeul eerste klas. Verder vinden de meesten het hier behoorlijk normaal om je hond in een hondenhotel te droppen als ze op vakantie trekken en de hond niet mee kan.
Bij mijn weten ben je ook niet altijd zeker of je hond daar geen (zoals ik hier al las) maagtorsie zal oplopen of niet in aanvaring zal komen met een andere hond. Je gaat er van uit.. omdat je hoopt op ervaren mensen, maar de praktijk toont toch meestal een ander plaatje.
Dus ik vind een hele hoop van deze reacties van de pot gerukt!
Zo ook die reactie over de peuter. Je hoeft je peuter niet uit te lenen. Als je hem naar school stuurt en uw peuter/kleuter krijgt les van een stagiair... ga je dan ook steigeren zoals je hier doet? Deze situatie lijkt me weinig verschil. De TS geeft zelf aan dat ze daar zullen werken met de hond onder begeleiding.
Sommigen kunnen het 'honden bezitten' echt verheffen tot de moeilijkheidsgraad van kernfysica of ze reageren alsof je zo meteen met King Kong aan een leiband gaat lopen.