Ik ga al jaren naar Dijkshoorn te Zeist, maar begin me eigenlijk een beetje te irriteren aan de manier waarop je behandeld wordt. Je betaald in mijn ogen een behoorlijk bedrag (geloof 165 euro uit m'n hoofd) voor 1 foto (ok wel zonder roesje) en dan wordt je in de wachtkamer ff snel verteld dat het wrsl een A is en een goededag, je wordt nog niet eens aangekeken
Nou sorry, maar zo hoort het niet in mijn ogen.
Ik kom vanuit Arnhem richting Zeist en die reistijd is helemaal niet erg maar dan wil ik voor die reistijd en dat bedrag wel ff fatsoenlijk geholpen worden.
En als dit nu 1x zo was ala, maar dit is de laatste 3 keren dat ik door Dijkshoorn zelf geholpen ben zo geweest.
Tussendoor nog 1 x een andere vrouwlijke dierenarts gehad en toen mochten we mee naar achter , werden de foto's besproken en kon je ze zelf ook even zien. Zo hoort het in mijn ogen (en zo deed Dijkshoorn het een aantal jaren geleden zelf ook, maar blijkbaar vindt hij het nu kunnen om dit in de wachtkamer te zeggen waar anderen zitten te wachten , vraag me af of hij dat ook doet als hij een D score zou verwachten).
Waar doen jullie de HD en wat zijn jullie ervaringen (en prijzen?)
Hoop dus eigenlijk een retegoed adres te vinden binnen een uur reistijd waar je wel fatsoenlijk geholpen wordt