Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Balletje

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Balletje

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Ik had van de week een tennisbal gevonden in het park, in mijn zak gestopt en vandaag effe goed schoongemaakt en in de speelgoedmand gelegd. Met Jack gooi ik al een tijd geen balletjes meer, anders maakt hij veels te foute bewegingen, maar misschien dat Lilo apporteren ooit eens leuk gaat vinden, en als je iets bewaart dan heb je wat.

Jack heeft die bal dus uit die mand gevist en ligt er nou mee te slapen. Toen ik het zag schoten de tranen in mijn ogen en nou heb ik weer effe moordneigingen naar die mensen die zijn poten hebben verkloot.

Morgen neem ik het balletje wel mee naar het park en dan gaan we eens stevig trainen op bal pas zoeken als de bal al stil ligt. Ik denk dat Jack dat wel spannend vindt. :D
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador
Aantal honden: 1

Re: Balletje

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

ach dat is lief

wat sneu voor hem dat ie niet meer mag appoteren :ugh:
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief

StormenRoxy schreef:ach dat is lief

wat sneu voor hem dat ie niet meer mag apporteren :ugh:
Ik gun het hem van harte, maar hij probeert ballen in de lucht te vangen of maakt enorme rare schuiverds om een rollende bal te pakken en dat is allemaal zo fout voor die poten. :( Binnenshuis met een speeltje mag hij nog wel apporteren, en daar heeft hij ook wel lol aan.
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

ja dan breekt je hart he :(

Gelukkig heeft Jack een lieve bazin die hem toch op een verantwoorde manier met balletjes laat spelen.

Hoe is het met zijn poten op het moment Hanneke? Beetje stabiel?
:pop:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Dan ga je de bal rollen of werkt dat niet
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Finn rent mee met Bluf als ik voor haar bal gooi in een veel rustiger tempo en met zijn bal in de bek. Voor hem gooi ik eigenlijk ook geen balletje meer of ik doe het inderdaad zo dat hij pas mag gaan als de bal stilligt :wink:
krullie
Zeer actief

Ongelezen bericht door krullie »

Hanneke2 schreef:
StormenRoxy schreef:ach dat is lief

wat sneu voor hem dat ie niet meer mag apporteren :ugh:
Ik gun het hem van harte, maar hij probeert ballen in de lucht te vangen of maakt enorme rare schuiverds om een rollende bal te pakken en dat is allemaal zo fout voor die poten. :( Binnenshuis met een speeltje mag hij nog wel apporteren, en daar heeft hij ook wel lol aan.

hier soms hetzelfde probleem.
en dan is hij weer stijf.
dus tuig aan, bal gooien en loslaten als hij stil ligt.
dan laten zoeken.
gelukkig vind mika dat net zo leuk, want die bal ik zijn lust en leven.
Hanneke2
Zeer actief

pooh schreef:ja dan breekt je hart he :(

Gelukkig heeft Jack een lieve bazin die hem toch op een verantwoorde manier met balletjes laat spelen.

Hoe is het met zijn poten op het moment Hanneke? Beetje stabiel?
We mogen werkelijk waar niet klagen. Een paar weken terug liep hij een tijdje heel slecht, zelfs met dubbele pijnstilling was het nog niet jofel, en ik heb even gedacht dat hij februari niet zou halen. Maar misschien dat het toch iets van een ongerelateerde verstuiking was ofzo, in elk geval loopt hij weer lekker. Ik ben toen het weer beter ging terug gegaan van 4 naar 3 Tramadol, en ik ga niet meer terug naar 2, want nu doet hij het goed, en dat wil ik graag zo houden. Hij wil graag naar buiten, trekt af en toe nog een sprintje voor de lol, en hij mag zelf aangeven of we nog verder lopen of dat we huiswaarts gaan, en het gaat goed, ik ben blij.

We hebben in huis gerold met het balletje, heel rustig maar wel vantevoren helemaal de spanning opbouwen dat hij helemaal zo :O: staat van OH WAAR GAAT DIE BAL HEEN?! en Jack was achteraf doodmoe en tevreden van een paar keer die bal heel simpel 'vangen'. Hij heeft de bal naderhand 'begraven' onder een deken, zodat Lilo hem niet kan pakken. Zijn bal. :I:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”