pooh schreef:ja dan breekt je hart he
Gelukkig heeft Jack een lieve bazin die hem toch op een verantwoorde manier met balletjes laat spelen.
Hoe is het met zijn poten op het moment Hanneke? Beetje stabiel?
We mogen werkelijk waar niet klagen. Een paar weken terug liep hij een tijdje heel slecht, zelfs met dubbele pijnstilling was het nog niet jofel, en ik heb even gedacht dat hij februari niet zou halen. Maar misschien dat het toch iets van een ongerelateerde verstuiking was ofzo, in elk geval loopt hij weer lekker. Ik ben toen het weer beter ging terug gegaan van 4 naar 3 Tramadol, en ik ga niet meer terug naar 2, want nu doet hij het goed, en dat wil ik graag zo houden. Hij wil graag naar buiten, trekt af en toe nog een sprintje voor de lol, en hij mag zelf aangeven of we nog verder lopen of dat we huiswaarts gaan, en het gaat goed, ik ben blij.
We hebben in huis gerold met het balletje, heel rustig maar wel vantevoren helemaal de spanning opbouwen dat hij helemaal zo

staat van OH WAAR GAAT DIE BAL HEEN?! en Jack was achteraf doodmoe en tevreden van een paar keer die bal heel simpel 'vangen'. Hij heeft de bal naderhand 'begraven' onder een deken, zodat Lilo hem niet kan pakken. Zijn bal.