Inc schreef:
Zou wel willen

Er is hier geen stoep. Wonen aan een zandweg, en die loopt uit op een, vergelijkbare, 100km weg. Er zijn hier, op het platteland, geen voetpaden, fietspaden of wat dan ook.
Kan in de berm gaan lopen maar dat is me iets te gevaarlijk
Dat weet ik nog van mijn tijd in de VS met m'n teckels: uitlaten ging niet. Ja, de oprit op en af om de post te halen
en er was een pad achterom die de huizen van onze straat verbond. Verder alleen wegen waar je echt niet kon lopen.
En bos, maar daar was geen pad. Teckels liet ik er wel in lopen om de herten eruit te jagen, grootse lol hadden ze dan, om na minuutje voldaan weer in de tuin te komen.
Stond trouwens alleen een trampoline in de tuin. Oudste teckel liet zich daar graag optillen om een rondje mee te hopsen, maar dat is wellicht niet voor alle honden

Stuk rijden verder waren er wel wandelmogelijkheden maar ik had geen rijbewijs nog helaas. Mss dat er bij jou ergens ook een geschikt wandelgebied is?
Voor de tuin lijkt me wat struiken en bomen en wat graaf plekken leuk voor de honden. En natuurlijk lekker veel renruimte.