Inmiddels hebben we hem twee jaar. En vanaf vorige week lag hij opeens op de bank toen mijn vriend thuis kwam.
Iemand tips of moeten we accepteren de rest van zijn leven met stoelen te moeten zeulen?
Moderator: moderatorteam

:N: Hoe groot is je bank?-Gaby- schreef: 4 eetkamerstoelen op de bank positioneren.
Nanna schreef:Het is eindelijk tot die grote domme kop doorgedrongen dat je op een bank wel heel veel fijner ligt dan op de grond.
![]()
Je ligt lekker zacht én lekker hoog zodat je de boel beter kunt overzien.![]()
Voor mij heeft hij groot gelijkKoop maar een fleece dekentje

-Gaby- schreef:Iemand tips of moeten we accepteren de rest van zijn leven met stoelen te moeten zeulen?

Zo'n hoekbank met een sofa er aan. Pas gekocht van m'n zuurverdiende spaargeld nadat we de hond een tijdje hadden en deze nooit op de bank kwam. Vandaar dat we gekozen hebben voor een stoffen bank die hier mooi in het interieur past...stefanie schreef:Ik vind hem gewoon heel slim.![]()
:N: Hoe groot is je bank?-Gaby- schreef: 4 eetkamerstoelen op de bank positioneren.

Dat uitproberen, daar word ik wel eens moe van hoor. Het houdt maar niet op met die hond. Hij gedroeg zich de eerste 5 keer keurig in de dagopvang waar hij eens in de week naar toe gaat, de 6e keer was hij zo gewend dat toen de jongen daar even weg was hij maar op strooptocht is gegaan. Hij heeft alles overhoop getrokken. Alle kastjes open gemaakt en alles opgegeten wat er in zat, de brokkenvoorraad van een andere logeehond opgevroten, alles uit de vensterbank gesmeten, de inhoud van alle prullenbakken die in dat huis stonden lag door het hele huis verspreid... Ik kreeg een smsje op mijn werk dat het niet zo goed was gegaan en heb me kapot geschaamd...gyanty schreef:Tja toch eens even uitproberen he? Heeft Kay een paar maanden geleden ook even geprobeerd. En ik wil gewoon geen hond op de bank. Ik heb niks voor niks overheerlijke manden met kussens voor hem. Ga ik ook niet in liggen...
Het is ook weer overgewaaid hier.

in jouw geval zou ik het ook niet toestaan-Gaby- schreef:
Ik las van meer mensen dat de hond gewoon op de bank mag dus, maar dat vind ik geen optie, zoals te lezen is in mijn eerdere bericht.Ik moet het maar voorkomen, misschien van die hekjes aanschaffen of die dingen op de bank leggen die in de link van Nanna staan.

Nee, je hebt gelijk. Ik vind het moeilijk uitleggen hoe mijn hond in elkaar zit maar we moeten het echt voorkomen. Heb je ooit wel eens zo'n hond meegemaakt? Ik nog nooit.Hutsje schreef:in jouw geval zou ik het ook niet toestaan-Gaby- schreef:
Ik las van meer mensen dat de hond gewoon op de bank mag dus, maar dat vind ik geen optie, zoals te lezen is in mijn eerdere bericht.Ik moet het maar voorkomen, misschien van die hekjes aanschaffen of die dingen op de bank leggen die in de link van Nanna staan.