Gelukkig, ik ben geaccepteerd als lid en nu kan ik mijn bezorgdheid uiten en mijn vraag stellen. Het is namelijk dit, vorige week was ik lekker aan het knuffelen en stoeien met Kanuk en na afloop komt hij bij mij altijd op de bank liggen (jaaaa, dit mag bij ons
Hij is vrijdag al geholpen en gelukkig heeft hij goed gereageerd op de narcose en ook de wond ziet er mooi uit. Kanuk lijkt weer redelijk de oude.
We moeten nu tot woensdag wachten op de uitslag en daar heb ik het zo moeilijk mee! Ik ben zo bang! Hoewel de da zei dat ze goede hoop had dat het goedaardig is moeten we dat toch maar afwachten. Ik weet nu wel al zeker dat het geen ontsteking was.
Hebben jullie ervaringen met dit? Zijn er honden van jullie met slechte uitslagen en wat gebeurt er dan? Is het dan meteen einde oefening of kan er dan nog steeds van alles aan gedaan worden? Ik weet dat ik op de zaken vooruit loop maar ik slaap slecht, denk er constant aan en heb de neiging om het arme beest alleen maar te knuffelen. Hij wordt een beetje neurotisch van me haha.
Het zal misschien duidelijk zijn dat ik een redelijke controllfreak ben en dat ik nu maar moet afwachten. Ik hoop van jullie te horen!
Groetjes, Shelly