Inge schreef:Nanna schreef:Mooi zeg, eigenlijk ook iets om eens in de lente of zomer heen te gaan.
Waar is het precies?
In Best
Ik ben er afgelopen zomer geweest maar ik vond het zwaar tegenvallen.

Vind Dierenrijk dan heel wat mooier, grotere kooien etc.
Dierenrijk vind ik ook niets aan. Om echt wilde dieren te zien, ga ik alleen nog maar naar het safaripark. Maar De Vleut is gewoon leuk om heen te gaan, tenminste voor ons, want ik en mijn petekinderen komen er al ons hele leven. Ja, inderdaad de dieren zouden in veel grotere hokken/kooien kunnen zitten, maar het is al heel wat verbeterd t.o.v. vroeger en zo te zien, gaat de nieuwe eigenaar het nog meer verbeteren. Je moet het ook niet vergelijken met de grotere dierentuinen. Wat ik er leuk aan vind, is dat je gewoon echt oog aan oog kunt staan met de dieren en sommige niet gevaarlijke wilde dieren gewoon kunt aaien, tenminste dat was met de zebra's, maar die waren er niet meer. De meeste dieren wonen er al heeeeeeeeeeeel lang, zoals de zwarte panter, voor ons is het niet gewoon 'n zwarte panter, maar het is 'onze' zwarte panter.
Nanna, als je bij McDonalds bij best links gaat en dan meteen rechts. Bij de rotonde rechts, einde van de weg weer rechts en meteen de eerste links (echt na 20 meter of zo al). Een stukje tussen de prachtige boerderijen doorrijden en dan ben je er.