Sinds kort hebben we nieuwe buren Dhr **** .
Deze heeft ook een hond, mooi beest, een reu Rottweiler. Met uitlaten zag ik hem vaker met een muilkorf om.
Eigenaar een hele lieve man, hangt briefjes op als hij onkruidverdelger heeft gesproeid ( we hebben een gemeenschappelijke binnentuin) , want hij wil niet dat iets aan mijn of zijn hond(en) komt.
Ik ga dus naar buiten om kwart voor 6, staat me daar die hond, zijn baas had de deur vannacht open laten staan , maar ja, ik had ook Flohr en Pjotr aan de lijn vast en vliegt op flohr af... Ik begin te schreeuwen en te schoppen op hem en hij laat hem los, maar vliegt naar pjotr...
Eerst zijn nek had hij te pakken , maar na een paar dreunen van mij liet ie los en vloog hij naar zijn achterkant, gelukkig werd mijn vriendin wakker van het geschreeuw en die heeft die rotweiler in zijn nekvel tussen haar benen genomen en zo zijn bek proberen open te trekken, met veel moeite en pijn ging dat...
gevolg, Pjotr naar de dierenarts, heeft een stuk vel uit zijn nek, een gaatje in zijn nek en zijn lies ligt helemaal open...
ben bij hem gebleven tot het hij in diepe slaap was en hij geopereerd kon worden, nu maar wachten...
ik wil niet weten wat er was gebeurt als mijn vriendin er niet was geweest, waarschijnlijk was pjot er dan nu niet meer geweest....
*update 28/12/2010:
pjotr is een nacht en dag bij de dierenarts geweest, was ook nog in shock dus mocht niet naar huis. Zaterdag 25/12/2010 rond 11 uur in de ochtend heb ik hem opgehaald en hij was zwakjes.. Hij is op 3 plaatsen gehecht zoals de foto’s tonen, 1 x in zijn hals, 2x in zijn lies en heeft in totaal 13 gaten.
Ondertussen doet hij het weer goed, moet 2x per dag zijn wonden inspuiten met desinfecterende zalf en hij krijgt ook nog de benodigde medicatie, maar hij is levendig, eet goed en loopt wel nog mank.

Waarom ik aangifte wil doen is omdat ik zaterdagmiddag 25/12/2010 de deur wou uitgaan en zag dat Dhr **** zijn deur weer op een kier stond, ik voel me niet meer veilig in mijn eigen buurt..

TARAK