ohohoh schreef:Ik ben hier weg....
Nou geen Heintje Davids worden hoor :N:
Moderator: moderatorteam
ohohoh schreef:Ik ben hier weg....
alweer?ohohoh schreef:Verder mag er nu door de 2 dames gezegd worden wat ze willen maar dit is echt het laatste wat ik erover zeg.
Bepaalde mensen zijn zo beneden mijn waardigheid, zo ontzettend bedorven door grote egotripperij, leugens niet schuwen en zelfs zover gaan om zelfs kinderen van een ander te besmeuren, dat ik alleen maar diepe minachting voel.
Ze gaan zo diep dat ze mensen persoonlijk schade toebrengen. Deze mensen nog geloven?? Nooit ze schenden al je vertrouwen alleen maar omdat kwetsen en geniep hun tweede aard is geworden. Bah, bah en nog eens bah!
Hoe diep kun je zinken. Het ga jullie goed.....stakkers.
Ik snap werkelijk niet dat al deze leugens als zoete koek worden genomen.
Ik ben hier weg....
oh nog al iemand die je verder nauwelijks tegenkomt op het forum en ook natuurlijk niet vanwege de vorige rde rel aangemeldAdriano schreef:Wat ben ik blij dat ik niet werkzaam ben voor een stichting !!!
Gaat het er altijd zo grof aan toe ?
Ik kan me wel voorstellen dat medewerkers van een stichting ,dit soort topics, eens spuugzat worden.
Kan er hier niet een speciaal kinderhoekje worden geplaatst voor de nog minderjarigen hier ,wat betrefd gedrag,dan.
Of misschien een gediplomeerd zenuwarts oproepen voor de mensen die niet weten hoe ze hun dag moeten invullen.
Misschien kun je die laatste raad ook op jezelf betrekken?Adriano schreef:Grappig hoe bepaalde mensen alleen maar domme opmerkingen kunnen plaatsen.
Ik ben actief geweest in meerdere topics, heb zelfs in dat topic waarin iedereen liep te gillen over een kat, de kat bij die aardige mensen weggehaald en opgenomen.
Dus geen praatjes maar daadjes Renee-uk.
Maar ik heb niet hele dagen de tijd om achter de pc te kruipen, daarvoor heb ik een eigen leven en die wens ik niet te vullen met vuilspuierij.
En ja, ik ken de stichting RDE en nee ik ben niet werkzaam voor ze.
Dus misschien beter in het vervolg eerst even nalezen wat je typt voordat je het plaatst
Stom van me, je zegt alleen maar dat ik me niet vanwege de vorige rel heb aangemeld, dat ik door een mand val en dat je me hier nauwelijks tegenkomtrenee-uk schreef:Misschien kun je die laatste raad ook op jezelf betrekken?Adriano schreef:Grappig hoe bepaalde mensen alleen maar domme opmerkingen kunnen plaatsen.
Ik ben actief geweest in meerdere topics, heb zelfs in dat topic waarin iedereen liep te gillen over een kat, de kat bij die aardige mensen weggehaald en opgenomen.
Dus geen praatjes maar daadjes Renee-uk.
Maar ik heb niet hele dagen de tijd om achter de pc te kruipen, daarvoor heb ik een eigen leven en die wens ik niet te vullen met vuilspuierij.
En ja, ik ken de stichting RDE en nee ik ben niet werkzaam voor ze.
Dus misschien beter in het vervolg eerst even nalezen wat je typt voordat je het plaatst
Ik zou nl wel graag een quote willen zien waarin ik zeg dat jij voor de rde werkt
Inderdaad en wat is daaraan gelogen?Adriano schreef: Stom van me, je zegt alleen maar dat ik me niet vanwege de vorige rel heb aangemeld, dat ik door een mand val en dat je me hier nauwelijks tegenkomt![]()
Sorry, je hebt gelijk, ik had beter moeten lezen en daarop een passender antwoord kunnen geven.
Ik zeg dan ook NAUWELIJKSAdriano schreef:Als je had opgelet Renee-uk had je gelezen dat ik in meerdere topics heb gepost maar blijkbaar blijven alleen bepaalde postings van mij jou bij.
Maar weet je wat, jij mag denken wat je wilt, daarin ben jij volledig vrij.
Ik heb me speciaal aangemeld om een stichting te verdedigen, wat nobel van me, daar steek ik al mijn energie en tijd in omdat ik net zo n klein kind ben als de rest van de relschoppertjes die al steigeren bij het woordje stichting.
Zo beter ? nu heb jij je zin.
Adriano schreef: Dus misschien beter in het vervolg eerst even nalezen wat je typt voordat je het plaatst
denk je werkelijk dat het mij iets uitmaakt wat jij doet? Voor mijn part dans je naakt de lambada in de sneeuw, wat kan mij dat schelen.Adriano schreef:Daar heb je me alweer, dat woord ken ik niet nee, wat ben jij toch slim.
En ik lees hier zoveel ik tijd heb, mag dat ? of doe ik dat volgens jou ook met een onderliggende gedachte.
Alsof jij zoveel kennis, ervaring en sensibiliteit deelt op dit forum. Je komt alleen maar klieren als het om de RDE gaat, net zoals de rest van de RDE hulpzieltjes.Adriano schreef:WHAHAHAHAA, jij bent een grappig mensje Renee-uk, tot ziens dan maar in allll die andere topics waar jij alleen maar zinnige dingen uit en ik oh zo onder de indruk ben van jou kennis, ervaring en sensibiliteit.
ladybird schreef:Alsof jij zoveel kennis, ervaring en sensibiliteit deelt op dit forum. Je komt alleen maar klieren als het om de RDE gaat, net zoals de rest van de RDE hulpzieltjes.Adriano schreef:WHAHAHAHAA, jij bent een grappig mensje Renee-uk, tot ziens dan maar in allll die andere topics waar jij alleen maar zinnige dingen uit en ik oh zo onder de indruk ben van jou kennis, ervaring en sensibiliteit.
De onjuiste conclusies die jij trekt zijn geheel en al voor je eigen rekening.Adriano schreef: Nog één die zoveel kennis heeft over mijn doen en latenwaar halen jullie al die wijsheid toch vandaan,
Jou antwoord is alleen ietjepietje achterhaald, wij, Renee-uk en ik waren er samen al uitgekomen dat ik alleen maar hier kom om te klieren en te rellen, in tegenstelling tot de anderen in dit topic die wel volschieten van sensibiliteit en waarvan de antwoorden enorm overlopen van kennis en ervaring, voornl. in het gedeelte zwartpraten van een stichting.
renee-uk schreef:De onjuiste conclusies die jij trekt zijn geheel en al voor je eigen rekening.Adriano schreef: Nog één die zoveel kennis heeft over mijn doen en latenwaar halen jullie al die wijsheid toch vandaan,
Jou antwoord is alleen ietjepietje achterhaald, wij, Renee-uk en ik waren er samen al uitgekomen dat ik alleen maar hier kom om te klieren en te rellen, in tegenstelling tot de anderen in dit topic die wel volschieten van sensibiliteit en waarvan de antwoorden enorm overlopen van kennis en ervaring, voornl. in het gedeelte zwartpraten van een stichting.
Ik doe mijn zegjes zelf wel, daar heb ik niemand anders voor nodig.
Ik heb graag dat je in het vervolg voor jezelf praat en het ventileren van mijn mening aan mij overlaat
Alweer een foute conclusie, de goede is dat ik bij mijn mening blijf dat je jou nauwelijk ergens anders op het forum tegenkomt dan in rde topics.Adriano schreef: Ooohhh, dus je komt er nu eerlijk voor uit dat het een onjuiste conclusie is dat ik hier alleen kom om te klieren en te rellen, oke, die neem ik wel voor mijn rekening.
Jahoor, jij mag best voor jezelf praten, daar heb ik geen ene probleme mee, houd jij je voorbarige conclusies dan ook voor je, dat heb ik graag
die opmerking is geheel en al voor jouw rekening, hou hem daar dan ook.in tegenstelling tot de anderen in dit topic die wel volschieten van sensibiliteit en waarvan de antwoorden enorm overlopen van kennis en ervaring, voornl. in het gedeelte zwartpraten van een stichting.
ohohoh schreef:
Ik ben hier weg....
RDE, tja als ik mensen waarschuw dan word ik weggeketterd.Maria7 schreef:http://www.rescuedogseurope.eu/main.php ... 261&from=U
Dat mag jij best vinden. En ik vind dat RDE gewoon asielhonden voor veel geld verkoopt, maar ja, ik kan dat uiteraard niet bewijzen, behalve dan dat een Beaucie die via RDE uit een asiel in Belgie was 'gered' (en ook in Belgie was opgehaald, busje parkeerplaats veel contant geld, zo gaat dat namelijk) een reeds in Nederland geregistreerde chip bleek te hebben.Miranda schreef:Nou, wát de RDE ook verder is....Goeie stichting, slechte stichting....
Maakt helemaal niks uit. Alle aanhangers en verdedigers van de stichting hebben me eens en voor al genezen van enig aanwezige neiging daar ooit contact mee te willen hebben. Laat staan dat ik ooit een hond van ze zou willen hebben. Ik zeg, keep far, far away.
Overigens vind ik de mensen die nergens anders op ingaan maar wél opduiken in dit soort topics tégen de RDE ook irritant.
Nou ja, ieder het zijne, ik ga hier niet meer reageren.
Waarom deed ik dat hier eigenlijk?![]()
Ik weet wel beter dan paarlen voor zwijnen gooien...
Ik hoef geen stichting zwart te praten, dat doen de vrijwilligers geheel zelf. En zijn het de vrijwilligers niet, dan is het wel de mensen die de stichting beheren. 1 hit op google en er staat genoeg te lezen over deze stichting. Genoeg forums waar de vrijwilligers tekeer gaan tegen andere mensen en ervaringen van mensen met deze stichting. En niet te vergeten de handelswijze over hoe honden naar NL gehaald worden. Dan heb ik mijn waarschuwing gehad hoor. Ik blijf er ver weg en ik vermoed dat ik niet de enige ben.Adriano schreef:ladybird schreef:Alsof jij zoveel kennis, ervaring en sensibiliteit deelt op dit forum. Je komt alleen maar klieren als het om de RDE gaat, net zoals de rest van de RDE hulpzieltjes.Adriano schreef:WHAHAHAHAA, jij bent een grappig mensje Renee-uk, tot ziens dan maar in allll die andere topics waar jij alleen maar zinnige dingen uit en ik oh zo onder de indruk ben van jou kennis, ervaring en sensibiliteit.
Nog één die zoveel kennis heeft over mijn doen en latenwaar halen jullie al die wijsheid toch vandaan,