Maar als ik van kantoor kom, is het al donker en koud en heb ik echt geen zin om nog uren door de donkere duinen/bos te wandelen ofzo (mn hondje trouwens ook niet denk ik). In het voorjaar/de zomer zal ik rond een uur of zes/zeven (als ik van kantoor kom) iedere dag wel lekker 1 of 2 uurtjes wandelen met haar zodat ze de nodige beweging krijgt, maar deze tijden zijn gewoon ronduit deprimerend. Het is zo snel donker
Maar mijn vraag is eigenlijk wie er hier ook circa 40 uur per week werkt en hoe jullie het dan doen met alles? Hond, paard, andere huisdieren, kinderen, partner, vrienden, etc. Ik ben pas 23 geworden en heb eigenlijk nog nooit (fulltime) gewerkt en het is allemaal erg nieuw voor me. Het werk zelf is echt super leuk, fijn kantoor, leuke collega's, dus dat is het niet! En de reistijd is ook niet lang (15/20 minuten). Het is meer dat ik moeite heb mijn tijd nu in te delen. Mijn hondje lijkt er helemaal geen moeite mee te hebben, want ze is gek op mijn ouders en mijn vader speelt in huis veel meer met haar dan ik, maar normaal wandelde ik natuurlijk iedere dag overdag wel 2 uur.. En dat gaat nu gewoon niet. Dus ben blij als het weer voorjaar is hihi