Als je de keuze hebt tussen dit, deze manier van behandelen, of een spuitje, dan is de keuze toch makkelijk?
Laten we eerlijk zijn, je MAG niet boos worden op Cesar die dit doet, word boos op de eigenaren die het verkeerd hebben aangepakt en het zo hebben laten ontsporen!!
Ik heb Cesatr al ettelijke malen met honden bezig gezien die eigenlijk op een dodenlijst stonden.
Ik heb al ettelijke malen met tranen in mijn ogen zitten kijken naar een serie als Animal Cops, die een hond alleen al laten inslapen vanwege voedselnijd?
Als Cesar dan met dit behandelingen dat soort honden een 2e kans kan geven, graag!!
Dat bepaalde zaken niet altijd even prettig overkomen, dat is jammer en naar om te zien, maar het gaat om het uiteindelijke resultaat, om het redden van een hondenleven.
Gelukkig heb ik hem niet nodig, en hoop dat ik ook nooit een vergelijkbaar iemand nodig zal hebben, maar voor diegene die hem wel nodig hebben zal hij een zege zijn.
Vergeet niet, in 9 van de 10 gevallen ligt de fout bij een baas.
Mensen die nooit een hond gehad hebben en beginnen met een Rottweiler of Pittbull?
Mensen die absoluut niet weten hoe ze een hond moeten houden of opvoeden
Dat zijn de mensen die zijn hulp nodig hebben.
Aan de andere kant, ik denk dat deze mensen, ongeacht de problemen die er spelen bij de hond, oprecht van hun hond houden en hem absoluut niet kwijt willen, want ik denk niet dat Cesar voor 3 kwartjes zo met een hond aan het werk gaat. Daar mag je wel wat voor neertellen.
Ze hebben er dus wel ECHT wat voor over. Daar kun je dan wel weer respect voor opbrengen.