" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Ok sorry, dat wist ik niet... Ik vond het nogal schokkend. Hij brengt de hond nagenoeg in shock en zegt dat hij hem " kalmeert".rubyred schreef:Da's een oude aflevering.
dat doet hij ook, hij legt als de hond eenmaal op zijn zij ligt (en dat is een heel verschil met op zn rug want dat zou opgelegde en afgedwongen overgave zijn) verder totaal geen druk op de hond.mim schreef: Ik vond het nogal schokkend. Hij brengt de hond nagenoeg in shock en zegt dat hij hem " kalmeert".
blondie schreef:het is spaans, maar dit is meer van de aflevering.. deze hond was zo aggressief geworden dat ze hem heel lang al in de garage opgesloten hadden, dit is toch ook de hond die hij niet mee kreeg op de skeelers toch? Toen hij doorkreeg dat de hond geactiveerd werd door achter de auto aan te gaan vroeg hij zijn staff die hem filmde en volgde met de auto voor hem te gaan rijden.
Het ziet er niet fijn uit, maar ik vind de uitvallen van de hond ook niet prettig om naar te kijken, stel dat hij geen muilkorf om had gehad![]()
" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zat er toch ook door?Nanna schreef:Eerlijk? Ik vond het een lelijk beest. Zo'n rare kop, helemaal geen herdershondenhoofd. Het leek wel of er bulldog door zat.Maxine schreef:Ik zie er ook geen hondenleed in.![]()
En een beetje off-topic, maar ik vind het een erg mooie hond.
Het was zoiets, ja. Ik kan het me ook niet meer 100% herinneren.kitty2 schreef:Was het niet een Pitbullx Aus?
Vond ik ook.S@ndr@ schreef:ja die was het, en ik vond hem leuk, wat een rommelig uiterlijk die hond
Nanna schreef:Eerlijk? Ik vond het een lelijk beest. Zo'n rare kop, helemaal geen herdershondenhoofd. Het leek wel of er bulldog door zat.Maxine schreef:Ik zie er ook geen hondenleed in.![]()
En een beetje off-topic, maar ik vind het een erg mooie hond.
Nanna schreef:Allereerst is het Millan en niet milenmim schreef:Dit is ceasar milen ook![]()
![]()
Ten tweede houd je altijd mensen die even rustig doorpakken bij een hond, puur om hem te helpen, verschrikkelijk zielig vinden om niet te zeggen dierenmishandeling. Er mag klaarblijkelijk alleen maar gekoekiekoekiet worden en gekust.Met liéfde rehabiliteren zogezeid, niet in de gaten hebbend dat liefde ook kan bestaan uit de hond middels Millan's aanpak weer op de rit te krijgen.
Tsja, bij veel honden waar CM komt werkt dat nu eenmaal niet.
Neem dan ook geen hond maar een leuk konijn of zo, dat je de hele dag kunt afzoenen. Die wordt daar tenminste geen psychisch wrak van.