Vanmorgen voordat we naar speurveld gingen de honden uitgelaten in het parkje hier. Poepen plassen je kent het wel.
Loop terug, en Bluf focussed zich op eendje in het beekje. Ik zie het, normaliter roep ik haar daaruit, uit die focus en daar heb ik op moeten oefenen en trainen dat ik dat gedrag niet wil.
Nu zat ik het zo te bekijken, en ik denk die maakt zo een drijfbeweging en die eend vliegt op en klaar dus ik denk gut laat ze ook eens een lolletje hebben
Haha de drijf pomp deed ze.. maar vervolgens toch ook een jump het water in waar de eend opvloog (ze zou ook de eend niet gegrepen hebben overigens) op dat moment besefte ik dat ik zeer inconsequent bezig was
Afijn ze had zichzelf ermee want ze moest nat de autokennel in.
Maar hoe snel je eigenlijk niet toegeeft aan iets wat je eigenlijk niet wilt hebben, dat besefte ik me wel hahaha want ik moest er ook wel om lachen om die actie, ben ook niet boos geworden of zo, mijn eigen stomme fout dat ik niet ingegrepen heb toen ik het zag gebeuren
Herkenbaar? Dat je soms moeite doet om dingen om te buigen en af te leren maar dat je soms het toch laat gaan?